ik heb dus zonder soda gemaakt voor de gekleurde was. Ik vind dat het net zo schoon wast hoor. ik heb de zeep en etherische olie gekocht bij een soort reformwinkel maar ik weet dat Dille & Kamille de zeep ook heeft.
Darmen hadden het op de heupen , dus paar dagen goed aan de dunne geweest.
Plus hebben we hier ook niet , wel C1000 en AH + Poiesz
nientje78
Geplaatst: 19-01-15 14:24
Hier doen we het nog steeds goed met 30-40 euro per week
Nu is mijn man jarig deze week en dus weer de nodige visite over de vloer (hebben niet veel mensen uitgenodigd) Gisteren vrienden over de vloer gehad (6 personen, ons erbij 8 en 3 kids) Zijn alleen in de middag geweest en hebben niet eens zoveel gegeten en gedronken. Aankomend weekend komt familie (zijn dan in totaal met 8 pers en 2 kids) Omdat we dus nog wat over hebben kunnen we dat mooi aankomend weekend gebruiken. Mijn schoonmoeder zorgt voor de taart. Hoef nu alleen voor de lunch te zorgen,en ben gezegend met een familie die niet veel eet
Lunch is ook eenvoudig te realiseren. Lekkere kom soep en sandwiches met lekker vers beleg.
nientje78
Geplaatst: 19-01-15 15:29
Het is meestal standaard soep met broodjes, dus zal er idd niet veel voor kwijt zijn Soep maak ik altijd zelf Heb nog wat ingredienten daarvoor uit het kerstpakket van mijn man nog. Hoef alleen voor wat boullion en groente te zorgen.
Vorige week vrijdag (dacht ik?) bij de Aldi spruiten gehaald: nu al schimmelig en slecht. En ik had er zo'n zin in! Heb ze nu zover mogelijk schoongemaakt en ze waren nog prima te eten, maar had er veel vanaf gesneden.
Vanmiddag weer wat ingeslagen bij de AH! Wat sausjes van Knorr; eet nog wel eens vega en dan is een sausje een lekkere vervanging (en nee; geen gezonde, dat weet ik ).
Anoniem
Geplaatst: 20-01-15 12:37
Ik ben deze week ook AH fan. Alleen gister wilde blijkbaar het hele dorp Milner gerijpt. Dus vandaag nog maar een keer geweest. Wilde toch ook vers brood halen. Maar ze hadden nog niet zoveel liggen. Ach aangezien ik morgen in Gent ook naar de AH ga kijk ik daar nog wel een keer. Heb ook nog een brood in de vriezer dus niet direct nodig al. Iig al wel wokgroenten en pasta in huis. Vanmiddag even zien hoeveel ruimte er overblijft in de vriezer. Anders haal ik ook nog wat extra pasta morgen
Toch al mooi bijna €15 bonuskorting en 2 extra kristalzegels voor m'n ma. Ik weet toevallig wie aan de kassa altijd zegels geeft. Of je nu genoeg koopt of niet. En heb je wel zegels geeft ze er altijd meer haha. Het was trouwens sowieso lekker bezuinigen, want m'n ouders hadden boodschappengeld gegeven
joyce_eddy
Geplaatst: 20-01-15 12:50
Ik kwam de monsterdoos tegen op internet! wellicht wat voor jullie/ ons ? Heb het nagetrokken en het schijnt echt zo te zijn! 2 keer per jaar hebben ze andere boxen en wellicht is het wat voor mensen
Ik heb hem ook al eens gehad, echt een leuk pakket, voor ons zaten er nogal wat dingen in die we anders ook zouden kopen dus dan is het helemaal voordelig!