[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 06:40

Shiloh schreef:
Weinig verassingen denk ik!

Maar pfffff. Dilemma. Overweeg toch voor de Xs te gaan. Ik wilde eigenlijk de goedkopere variant, de Xr. Maar ik wil gewoon niet nog een maand wachten. Ben echt klaar met mijn oude telefoon.

Dat de Xs praktisch water dicht is, vind ik ook wel overtuigend.

Maar crisis. Dat ding is duur!

Jammer dat er geen iPad is uitgekomen.
Haha lastig dilemma! Ik vind de prijzen ook wel schrikbarend inderdaad

HorseTimeXL

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:44

Ik zie dat de iPhone 8 al dan niet tijdelijk bij belsimpel in prijs is verlaagd. Zag 689 voor 64 gb

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 08:00

HorseTimeXL schreef:
Ik zie dat de iPhone 8 al dan niet tijdelijk bij belsimpel in prijs is verlaagd. Zag 689 voor 64 gb

Klopt, is niet tijdelijk. Bij apple zijn de prijzen ook allemaal verlaagd, doordat de nieuwe zijn aangekondigd :j

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 09:48

Nu de oudere toestellen in prijs zijn verlaagd wil ik een vervanger voor mijn 5S kopen. Ik twijfel nu alleen heel erg of ik voor de 7 of de 8 moet gaan

8 is toch weer 150,- duurder. Maar die wordt denk ik wel langer ondersteund bij updates, of zou dat meevallen?
De specs komen erg overeen, hoewel de 8 natuurlijk wel een aantal voordelen heeft, zoals een betere processor.

Moeilijk, moeilijk :+

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:13

Pfoe, vind het vies tegenvallen. Weer van die belachelijke prijzen...
Zou graag de iphone X willen, maar de prijs zit me nog steeds tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:40

Ik denk dat het wel in de lijn der verwachtingen lag. Met de X hebben ze aangegeven echt te willen gaan innoveren, dat vooruitstrevende weer terug te willen. Die lijn zetten ze nu door. Vind het allang schappelijk dat ze er een budget model bij gegooid hebben, die is prima betaalbaar.

En wbt de prijzen. De duurste is 1700 euro maar dan heb je wel een halve terabyte aan opslag. Dat heeft echt niemand nodig, behalve misschien als je je telefoon als opslagmodule gebruikt.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 18:05

SimoneeM schreef:
Nu de oudere toestellen in prijs zijn verlaagd wil ik een vervanger voor mijn 5S kopen. Ik twijfel nu alleen heel erg of ik voor de 7 of de 8 moet gaan

8 is toch weer 150,- duurder. Maar die wordt denk ik wel langer ondersteund bij updates, of zou dat meevallen?
De specs komen erg overeen, hoewel de 8 natuurlijk wel een aantal voordelen heeft, zoals een betere processor.

Moeilijk, moeilijk :+

Ik zou voor de 8 gaan. Toch weer wat langer updates :P En ik vind de glazen achterkant erg charmant :))

Wat betreft de keynote... Ik heb 'm gisteren op werk gekeken met collega's. De Watch vind ik echt supertof! Hele goede toevoegingen dat hij een ECG kan maken, en de valdetectie +:)+ Ik maakte de grap "kan die dan ook zelf 112 bellen?" echt letterlijk 1 seconde voor er aangegeven werd dat hij dat inderdaad kan :')

Telefoons vonden we allemaal een beetje een teleurstelling. Ze zijn mooi hoor, absoluut. Maar het budgetmodel heeft nog niet eens een Full HD scherm... Eigenlijk kan dat imo niet meer in 2018 voor dat geld.
En 1159 euro voor 64 GB opslag... := Mwoah.
Morgen moet ik werken, benieuwd of er veel preorders zullen gaan komen (werk bij een reseller).

Als je een X wil zou ik kijken wat de prijzen gaan doen van de end of life voorraad, en anders misschien ergens een goede tweedehands vandaan halen? Zullen vast genoeg mensen zijn die er onlangs 1 gekocht hebben omdat hun oude toestel stuk was oid (zie ik ook veel in de winkel) en die hem nu verkopen om een Xs (Max) te kopen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 19:28

Alleen dat ecg zal nog wel even duren moet eerst nog in de VS komen en dan ooit naar Europa als t ooit goedgekeurd word
En dat bellen met een watch kan zolang je mobiel in de buurt is
Helaas ondersteunt NL nog geen E Sim

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:35

Help! Ik probeer al 2 dagen de foto's van mijn telefoon naar m'n pc te krijgen. Maar het lukt gewoon niet. Thuis herkend mijn laptop mijn telefoon niet. Dus heb het op mijn vader zijn pc geprobeerd. Dit lukte wel want ik kon in de map van mijn telefoon. Maar hij laat maar 100 foto's (willekeurig) zien terwijl ik er 5000 op heb staan?

Via Icloud is er ook geen makkelijk manier om alles in een keer op je laptop te zetten. Ik kom niet verder dan per moment. En dat is bijna geen doen met 5000 foto's.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Hoe is dit op te lossen? Via google kom ik er ook echt niet uit. Nu net op mijn werk mijn telefoon aangesloten en die herkend hem ook maar ook daar krijg ik maar een paar willekeurige foto's te zien.

Help.......

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:21

En via dropbox? Daar kun je automatisch je foto’s op dropbox laten zetten. Dropbox installeer je op de computer en dan is het gewoon een map in de verkenner.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:26

Nou. Ik heb de knoop doorgehakt en ben toch voor een Xs gegaan. In feite al mijn principes over boord gegooid. Haha. Maar ik gebruik mijn telefoon zó intensief, eenmaal thuis van werk zit ik zelden op laptop/tablet omdat ik met de telefoon alles kan. Dus, toch voor de duurdere Xs gegaan en de ipad ga ik denk ik verkopen.

Vannochtend gekeken wat het verlengen van mijn Abbo zou doen met een Xs en tot mijn opluchting was het toestel bij een abonnement ineens nog maar 1056. 240 daarvan in een toestel bundel voor maandelijkse betaling gestopt, en de rest tik ik in 1 keer af.

Voor ik blij ben en me niet meer schuldig voel gaat nog wel even duren denk ik :')

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:00

Hier hetzelfde heb nu de 7 en mag weer een nieuwe. Met hetzelfde Abb moet ik 240 bijbetalen. Nou ik ga vw op vakantie en kijk eerst ff hoeveel geld ik nog over heb als ik terug kom.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 23:00

Ladyloe schreef:
Help! Ik probeer al 2 dagen de foto's van mijn telefoon naar m'n pc te krijgen. Maar het lukt gewoon niet. Thuis herkend mijn laptop mijn telefoon niet. Dus heb het op mijn vader zijn pc geprobeerd. Dit lukte wel want ik kon in de map van mijn telefoon. Maar hij laat maar 100 foto's (willekeurig) zien terwijl ik er 5000 op heb staan?

Via Icloud is er ook geen makkelijk manier om alles in een keer op je laptop te zetten. Ik kom niet verder dan per moment. En dat is bijna geen doen met 5000 foto's.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Hoe is dit op te lossen? Via google kom ik er ook echt niet uit. Nu net op mijn werk mijn telefoon aangesloten en die herkend hem ook maar ook daar krijg ik maar een paar willekeurige foto's te zien.

Help.......

Welke iphone heb je? Als je de 8 of x hebt kan het misschien aan het nieuwe formaat wat ze gebruiken liggen. Dus geen jpeg maar een andere bestandsnaam die ik zo even niet uit mijn hoofd weet.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 08:10

cynthiar schreef:
Ladyloe schreef:

Help.......

Welke iphone heb je? Als je de 8 of x hebt kan het misschien aan het nieuwe formaat wat ze gebruiken liggen. Dus geen jpeg maar een andere bestandsnaam die ik zo even niet uit mijn hoofd weet.

Ik heb een 7plus :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 08:54

Vind het wel interessant. Ik was voor dat de prijzen daalden aan t kijken naar een refubished iPhone. Maar de prijzen van de refubished iPhones die dalen totaal niet. Nu kan je helemaal beter een nieuwe kopen.

Hoe zijn jullie meningen trouwens over de accu duur van de iPhone 8?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:45

HorseTimeXL schreef:
Vind het wel interessant. Ik was voor dat de prijzen daalden aan t kijken naar een refubished iPhone. Maar de prijzen van de refubished iPhones die dalen totaal niet. Nu kan je helemaal beter een nieuwe kopen.

Die is super wat mij betreft. Mijn iPhone vrijdagavond voor het laatst opgeladen en hij is nu 54%. Hij gaat ook doordeweeks makkelijk 2 dagen mee

Edit: moet er wel bij vertellen misschien dat ik vaak mijn 4G uitzet bij de paarden en op werk, dat scheelt ook

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:02

Ik dacht al dan gebruik jij hem amper en dan zal je gebruikstijd laag liggen.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:41

Kido schreef:
Ik dacht al dan gebruik jij hem amper en dan zal je gebruikstijd laag liggen.

Doordeweeks gebruik ik hem dus wel vrij veel, want dan ben ik op de uni (what's app, bellen en muziek streamen naar mijn bluetooth speaker). Dus ik ben zeker niet ontevreden.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:04

Oke, ik twijfel zo ja. Heb nu een iPhone 6 en op zo'n door de weekse dag gaat het prima. Echter op een vakantie bijvoorbeeld was die na een paar foto's en wat maps gebruikt te hebben tegen 17:00 al helemaal leeg en dat vind ik echt jammer. Want ook als ik ergens ben wil ik wel eens leuke foto's maken oid.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 10:50

Ik praat hier normaal niet mee maar had nu toch een vraag. Na de update gaat Mn iPhone 7 twee keer zo snel leeg. Ik ben bijvoorbeeld nu al op het percentage wat ik normaal rond het middag iur ps heb behaald, zonder er veel meer mee te doen. Meer mensen hier last van?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 11:44

hafjelinger schreef:
HorseTimeXL schreef:

Die is super wat mij betreft. Mijn iPhone vrijdagavond voor het laatst opgeladen en hij is nu 54%. Hij gaat ook doordeweeks makkelijk 2 dagen mee

Edit: moet er wel bij vertellen misschien dat ik vaak mijn 4G uitzet bij de paarden en op werk, dat scheelt ook

Ik ben dan wel heel benieuwd hoe jij dat doet?

Door de week gebruik in mijn telefoon minimaal omdat ik dan op school zit, maar wanneer ik hem wel de hele dag gebruik is dat kreng best snel leeg. Ik heb overigens ook de iPhone 8.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:15

Rienn schreef:
[quote= "hafjelinger"]
HorseTimeXL schreef:

Ik ben dan wel heel benieuwd hoe jij dat doet?

Door de week gebruik in mijn telefoon minimaal omdat ik dan op school zit, maar wanneer ik hem wel de hele dag gebruik is dat kreng best snel leeg. Ik heb overigens ook de iPhone 8.[/quote]

Uhm ja gewoon :) Scheelt denk ik veel dat ik op de uni altijd wifi heb en mijn 4G dan dus ook uitzet.
Zit nu ook nog 89%..

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:52

Vanavond komt ios 12 uit.

Nu ben ik benieuwd, wat gaan jullie doen....gaan jullie gelijk updaten, of wachten jullie nog 1 of 2 updates af van ios 12 voor jullie over gaan?

En wat verwachten jullie er van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:54

Ik heb de beta versie er al een paar weken op staan. Als ik wel pas update als hij uitkomt wacht ik altijd ff, het is op de avond zelf altijd zo idioot druk dat je grote kans hebt dat het downloaden enorm lang duurt, je update niet goedgekeurd wordt of je telefoon crasht terwijl je bezig bent.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:04

ik wacht nog wel even, heb nog niet de tijd gehad om op te zoeken wat er allemaal veranderd.

Afgelopen weekend was ik Duitsland, in de Eifel, daar had ik geen 3 of 4G, maar E, wat een drama zeg. Kon alleen wat berichtjes sturen met messenger en meer niet. Mail ophalen voor mijn werk had als resultaat dat ze mijn account hebben afgesloten omdat ze dachten dat ik gehackt was.... :')