Hele dag hoosbuien gehad in putten. En nu in harderwijk begint het aardig te rommelen en donker te worden. Ik lees niet elk minuut deze topic maar gisteren was het ook al drama in harderwijk. 4x op scooter waarvan 3x in een hooibui zat en na 2 uur ging het helemaal los gisteren
Hier zijn vanmorgen meerdere buien geweest, vanaf ca 14.00 uur droog, wel geregeld bewolkt. Als de zon schijnt is het wel meteen warm. Ik had mijn paarden vannacht buiten geladen, maar mijn rijpaard stond toch de bibberen aan de draad. Toen lekker de wei ingezet, kon ze gras eten. (Ze bibbert altijd vrij snel)
Meteorologen: De zomer is in aantocht We moeten deze week nog even door de zure appel heen bijten, maar vanaf het weekend is de zomer toch echt in aantocht. Volgende week dinsdag begin de astronomische zomer en dat gaat gepaard met oplopende temperaturen. Dat stellen de meteorologen van Weerplaza.
Ik zit tussen Eindhoven en Helmond en we hebben hier veel water te verstouwen gehad. De wedstrijd van de rijvereniging voor komend weekend is afgelast.