Beneden is het dus donkerbruin geverfd, maar aardig beschadigd dus daar moet wel iets anders mee. Ziet er ongeveer zo uit alleen dan donkerder en beschadigder (ook van google): https://s1.whbo.nl/uploads/order/79/6b2 ... 3d0191.jpg
Is ook niet echt ons ding... M'n vriend is ook van de houten meubels, dus ik denk dat vloer verven de beste optie is. Hij zegt grijs, ik zeg donkergrijs (en dan de rest licht houden).
Als de vloer er echt uitziet zoals je denkt (zie foto) zou ik echt een andere vloer erop leggen. Voor het mooiem naar zeker ook voor de isolatie, want dat zal koud aanvoelen. Je favoriete vloer is prachtig trouwens.
Ja daar zitten wij ook een beetje mee, de isolatie. Miss toch maar eens overwegen om er een nieuwe vloer op te leggen. Tis dan alleen wel jammer dat je de originele houten vloer niet meer ziet.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een foto hoe de vloer er nu uit ziet dan kan ik die wel via pb sturen. Wil niet hun foto's op internet zetten
palousa_boy
Geplaatst: 07-03-15 10:29
Ons hele plafond is hout, de vloer heeft een naturel eiken kleur, de keuken is donker nep eiken... Voorlopig is het allemaal wel te doen bij elkaar.
Als het idd de vloer is die je denkt en je zou hem zichtbaar willen houden, dan kun je nog kijken maar isoleren van onderaf als er daar genoeg ruimte voor onder de vloer is Anders is vloer er over heen toch een handig plan misschien
imd
Geplaatst: 07-03-15 12:54
Die balken zijn echt enorm gaaf Palousa Kirsten, ik vind wat jullie boven hebben ook mooi zeg! Maar wel zonde als er een mooie vloer in ligt.. Dat visgraat vind ik ook enorm gaaf.
Mijn vloer ziet er overigens zo uit: https://drive.google.com/file/d/0B2biZX ... sp=sharing Alleen zitten er in de 'voorkamer' enorme krassen in, volgensmij heeft daar ooit een tafel gestaan oid. Enorm zonde, dus dat moet nog een keertje gefixed worden, van de zomer ofzo. Mijn ouders hebben ook een houten vloer, maar dan wat minder grof. M'n vader is jaloers op de mijne, omdat er van die mooie spleten tussen zitten (drama met vuil overigens), waardoor hij wel een mooie uitstraling krijgt. In de keuken hebben zij overigens tegels liggen, mooi structuurtje waardoor je vuil en hondenharen vrijwel niet ziet. Ideaal
Anoniem
Geplaatst: 09-03-15 23:20
Oef die balken
Ik heb simpel laminaat haha , dikke krassen erin . Echt houten vloer is wel gaaf !
Vandaag even bij ikea geweest , even een tijdelijke salontafel gehaald en een vloerkleed en bij de Jysk een roomdivider. Voelt gelijk meer aan als thuis , nu tv meubel nog in elkaar
Ben nog niet helemaal tevreden , voornamelijk de tafel en stoelen die er niet in passen. Binnekort tv meubel nog en dan lijkt het al wat , en poezen hoek.. Heb nu 1 poepbak in de verste onderste vak van de roomdivider maar hij schuift eruit dus alles lag er uit vanochtend
Oh ja dom niet aan gedacht , ik zat al te denken aan een latje of dubbelzijdig tape maar laat alleen maar schade achter. Reden genoeg voor tripje action
Britt
Geplaatst: 10-03-15 22:07
Idd een antislipmatje Die kun je dan ook gelijk onder een handdoekje voor de bak leggen, zodat de korrels niet door je hele kamer liggen (die dingen blijven ook nooit liggen )