Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Tot en met december 2018 verlaagt Apple wereldwijd de prijs van het vervangen van een iPhone-batterij buiten de garantie om met € 60 (van € 89 naar € 29) voor iedereen met een iPhone 6 of nieuwer waarvan de batterij moet worden vervangen. Meer informatie hierover is binnenkort te vinden op apple.com/nl.
J0anieke schreef:Ik had mijn iphone se 16 !! GB twee jaar geleden voor rond de 500 euro gekocht bij apple zelf. Hij staat nu nog steeds te koop op de apple site, maar dan de 32 GB variant (16 GB verkopen ze blijkbaar niet meer) voor 420 euro.. Ik vind dat toch echt wel een groot verschil...
8nnemiek schreef:Waarschijnlijk komt er een nieuwe SE uit dacht ik, daar zou ik dan eerst even op wachten![]()
Ik ben nog steeds tevreden met mijn oude SE. Heerlijk klein, lekker snel en niet te duur.
Ik heb destijds toen hij net uit kwam ruim 500 euro ervoor betaald, wel de 64GB versie, toen waren ze nog overal even duur.
MarJon schreef:Een iPhone 6S.
De homeknop wil ook wel indrukken, maar hij reageert niet op de een of andere manier.