rowo schreef:@ Idefix: je rijdt dus nu gewoon in de wei? Hoe lang moet je nog wachten op een reactie van de gemeente dan?
@ Manzano: vind die haard wel echt super mooi. Modern, maar toch erg sfeervol.
@ Yv_: ziet er stoer uit. Heb je al meer foto's? Ben wel benieuwd.
Nou de 1e aangepaste versie van de aannemer terug gekregen en zonder de opslag te verlagen en de algemene kosten (die mijn pa voor zijn rekening gaat nemen met zijn eigen bedrijf) zitten we onverwacht al 30.000euro lager. Daarnaast kunnen we waarsch materialen veel scherper inkopen.
Bij goed droog weer rijd ik in een stuk, dat is uitgezet als bak. Maar dat is kleigrond en die is momenteel nogal blubberig.

De bak staat los van de gemeente hoor. Dat is gewoon wachten op goed weer, dan leggen we hem aan.
Het wachten op de gemeente is voor de kennis om te weten waar we de woning kunnen bouwen. Die willen liefst dat we bouwen op de plek waar ons huis staat. Maar dat willen wij zelf liever niet. Dan staat het huis weer pal op het oosten gericht en ik wil op het zuiden kijken.

Ik ken ook geen parkeerprobleem hier.

De foto's kan ik helaas niet zien.
Rowo: Spannend! Mss moet je nog even wachten met een bod? Als het huis enige tijd te koop staat, zonder geïnteresseerden, dan is het natuurlijk altijd makkelijker afdingen?
Tja, mbt huizen is het gewoon afwachten wat de gek er voor geeft hè? Je hoeft er maar één te hebben die het wil kopen.

Manzana: Wat een geld!
Texas: Ik zit op een ander forum ook af en toe te neuzen voor de tuin. Helaas kan ik er nog niet veel, zolang ik niet weet waar het huis komt en zo. Schutting had ik voorheen van een heel goed adres. Die waren wat steviger dan van de gemiddelde gamma. Ga eerst na wat je wil en dan ga je dat zoeken. Wil je privacy of iets anders?
Hier kwamen de buurtjes een kadootje brengen.

Avaluna: Wat een sociale pony heb jij zeg! Die gaat zich zelf dus even voorstellen.