De wortels van mijn stek gaan als een malle zag ik net.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_flower schreef:[ [url=m/nc2aGn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand een idee welke plant de 2e van links is?
Onze geldboom hebben we terug gesnoeid omdat die lange kale takken had van het groeien, maar nu is zijn plekje wel heel kaal. Willen wat betaalbaars terug zetten.
Als iemand een goede webshop weet is dat ook welkom.
Jis_ schreef:De wortels van mijn stek gaan als een malle zag ik net.![]()
[ [url=m/cvuNyX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pQViEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mjetterd schreef:Blue_flower schreef:[ [url=m/nc2aGn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand een idee welke plant de 2e van links is?
Onze geldboom hebben we terug gesnoeid omdat die lange kale takken had van het groeien, maar nu is zijn plekje wel heel kaal. Willen wat betaalbaars terug zetten.
Als iemand een goede webshop weet is dat ook welkom.
Dank voor het delen!
N.a.v. dit bericht ben ik vanmorgen naar de Lidl geweest om een plant te scoren.
Ik kwam voor de yucca
[ [url=m/xaAYjP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik dacht dat de 4 afgebeelde planten, alle keuzes zouden zijn. Maar er was veel meer te kiezen dan alleen die 4. Ik heb een tijd staan twijfelen en uiteindelijk had ik een plant uitgekozen. Ik liep al bijna verder tot ik een paars blaadje tussen alle planten tevoorschijn zag komen. Een grote calathea![]()
, dat zijn echt mijn favo planten. Dus uiteindelijk de calathea ook mee genomen en de andere plant terug gezet.
[ [url=m/ZWF5Ex.jpg]Afbeelding[/url] ]Nog geen potten tot de tuincentra weer open zijn
Blue_flower schreef:Jaloers! Bij ons waren echt alleen de afgebeelde en dan niet eens de Yucca. Maar wel mee genomen waar ik voor ging.
Ik kan vanmiddag bij een tuincentrum een pot ophalen.
[ [url=m/RU5jx3.jpg]Afbeelding[/url] ]