Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas1 schreef:Manzano: Suuuuuuuuuuuuper mooie haard! Maar men wat een geld! Dan koop ik daar wel mijn bed van (daarover gesproken.. wie wilde die foto nou zien???).... Die "discussie" was toch in dit topic???? Als ik ooit eeeen heel groot huis heb waar het mogelijk is wil ik een haard die je van 2 kanten ziet... Ik heb het hier in een nieuwbouw wijk gezien. Super gaaf!
Ben op dit moment bezig foto`s te shoppen en te gaan bestellen op canvas. Heb besloten mijn eigen "werk" op te willen hangen en er niet bakken met geld aan uit te geven, zodat ik ze ook nog eens een seizoen achter het schot kan zetten en wat anders kan ophangen.. (er hangt nu alleen een kapstok in de gang aan de muur en een klok in de kamer... verder nog niets!) Tijd voor een gezellige muur...
Bij ons in de straat is parkeren ook voor sommige mensen een probleem, ze willen perse voor de deur parkeren... Dus ze staan weleens dubbel... of op de vluchtheuvel. Ik heb er geen last van, woon naast een hoekhuis en daarnaast is ook een parkeerhaven.. dus voor ons niet ver lopen. Ook al ben ik gewend geweest bij me ouders op de oprit te kunnen parkeren... maar beetje lopen is goed voor de mensDaarnaast gebruik ik de auto veeeeeeel minder, maar fiets zoveel mogelijk.
Zijn hier nog mensen met tuin ideeen en dan vooral schuttingen??? Die van ons waait echt een keer per ongeluk om met de storm... Verschrikkelijke dingen! En we willen de tuin achter ook aanpakken, maar waarschijnlijk volgend jaar, zodat we zelf eerst goed kunnen kijken waar je het liefst zit en hoe je met de zon zit... Wij zitten zuidwest dus dat is heerlijk (huis ook voor uitgezocht)... Voor is de tuin zeer netjes en wel naar smaak, dus dat is ff een beetje de beplanting aanpassen...
Yv: Wat een tegenvallers voor jou!! Hoop dat je rechtsbijstand wat voor je kan doen (ik weet dat dit wel langdurige kwesties zijn..) Ik begrijp dat je je badkamer dus opnieuw moet doen en dit niet kan voordat dit is opgelost? Wel fijn hoor dat je je eigen stekkie heb kunnen kopen in het Westland!
fokfanaat schreef:ow als je het gevonden hebt hou ik me aanbevolen.