Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en is daar de opleiding op contactmomenten overdag. Ze zeggen wel dat ze die willen beperken om het combineerbaar te houden voor werkstudenten, maar er is geen richtlijn te vinden over de details. Is dat 2x/week een volle dag? Af en toe en de rest via online herbekijkbare colleges? Citaat:De nicht van mijn stiefpa doet dat fulltime en die komt er vlakaf voor uit dat het makkelijk verdient als DA. En omdat ze een hekel heeft aan veel eigenaren van huisdieren "want die doen meestal maar wat en dat is zo frustrerend".
Eeeeeh....

Varekaj schreef:Ik heb al geïnformeerd voor verzekeringen en ze baseren zich allemaal op het aankoopbedrag. Best lastig als je rekening houdt dat ik ze allemaal quasi van veulen of jong (twenter of net 3 jaar) heb. Die prijzen liggen een heus stuk lager dan als ik ze nu zou verkopen. En anders kijken ze naar sportprestaties, wat ook niet zo denderend is. Alleen zijn de mijne wel geld waard omdat je er alles mee kan ivm topkarakter...
En de maandelijkse aflossing kan ik heus ook wel missen, maar tot nu toe zou ik al immens veel meer ingelegd hebben dan ik zou kunnen laten uitkeren of claimen.
Dan vind ik dat best wel zuur geld en zet ik het liever iedere maand gewoon opzij.

Ik vind Brussel makkelijker om eerlijk te zijn. Al kan het ook omdat ik daar jaren gewerkt heb en dat zowat op mijn broekzak ken qua werking.Citaat:Besparen: de AH komt morgen niet bezorgen ivm de hitte. Dus we eten de hele week.. courgette..
... echt heel raar, bij het toiletgebouw van het haventje waar we liggen met de boot. Er was niemand in de buurt... dacht wat moet ik daar nu mee.