_San87_ schreef:Tenminste, de kleur heet Denim bij de Gamma en die hebben we met verf van Histor laten mengen, laat ik t zo zeggen.
Je hebt 2 verschillende merken doorelkaar heen ?
De gamma en de histor?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anca schreef:_San87_ schreef:Tenminste, de kleur heet Denim bij de Gamma en die hebben we met verf van Histor laten mengen, laat ik t zo zeggen.
Je hebt 2 verschillende merken doorelkaar heen ?
De gamma en de histor?
Jes schreef:Hier een stukje getest met classic car (onder)
Linksboven greyed green rechtsboven early dew, alle kleuren van Flexa.
Ik vind zelf de classic car te hard.
[ [url=m/xJ12GE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Behang eraf halen met een stomer of een natte spons (en een groot plamuurmes).
MizzMontana schreef:Is er iemand in dit topic met de kleur ‘puur tijm’ van Flexa op de muur? Lijkt me leuk voor op de kinderkamer, maar twijfel of het niet te hard groen is.
De tijm 85% mengverf vind ik weer wat licht lijken.
Flexa ‘classic car’ spreekt me ook wel aan. Of nog andere tips voor groene verf?
[ [url=m/BPEM1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C1rE52.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NjZVCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Charlotte446 schreef:MizzMontana schreef:Is er iemand in dit topic met de kleur ‘puur tijm’ van Flexa op de muur? Lijkt me leuk voor op de kinderkamer, maar twijfel of het niet te hard groen is.
De tijm 85% mengverf vind ik weer wat licht lijken.
Flexa ‘classic car’ spreekt me ook wel aan. Of nog andere tips voor groene verf?
[ [url=m/BPEM1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C1rE52.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NjZVCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de Army Green van Vtwonen een paar weken geleden op de muur gesmeerd
[ [url=m/s7jTy8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cynn schreef:Mensen hier tips om behang eraf te halen om daarna aan de slag te kunnen met verf? In april mag ik mijn eerste huisje in en met de 2 linkerhanden en 0,0 klus ervaring die ik hebaan de klus, maar er moet behoorlijk wat behang af