Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_nouk schreef:Deze week hebben we wel de 'eerste' foto van de Funda advertentie aangepast aangezien we uit de omgeving redelijk veel vragen kregen of het een Bungalow wasNu staat de foto met uitzicht vanuit de woonkamer als eerste...
x_spekkie_x schreef:A_nouk schreef:Vind het wel grappig om te zien dat ons dakterras bij jou niet meteen is opgevallen, dat is namelijk wel de bedoeling van de advertentie op Funda daarom staat de foto van buiten ook als eerste![]()
Ja, die viel ontzettend op! Bij die eerste foto had ik het gevoel dat het een bungalow wasmet veel open ruimte. En toen dacht ik, huh? is dat een appartement. En later zag ik dat het een kleinschalig complex was met de bovenste verdieping. Allemaal pluspunten. Alleen toen zag ik de foto van de bank en daarna de keuken en diezelfde bank en toen dacht ik: huh? en zag ik dat je keuken in je woonkamer zit en best klein is van oppervlakte (voor een standaard appartement, in ieder geval in mijn hoofd). Ha, bij deze mijn gedachtegang bij jouw foto's
Berdien schreef:Dienstverleningsdocument. Dat is een verplicht document wat elke adviseur en elke bank moeten verstrekken tijdens/voor het eerste gesprek. Daarin staat de werkwijze, kosten etc beschreven. Sommigen laten het ook ondertekenen zodat ze aan kunnen tonen dat ze het verstrekt hebben aan hun klant. Het is namelijk een keiharde verplichting van de AFM dat dit verstrekt wordt.