Plien91 schreef:Wat is de huidige svz, Tamara?
Hier enorm gedoe, we waren het zo goed als eens in de onderhandelingen en ineens wil de verkoper zich terugtrekken, om zijn woning voor een half jaar via de leegstandswet te verhuren en dan in april '15 weer op de markt te zetten? Echt heel bizar. Makelaar klonk ook vrij geïrriteerd toen hij het ons vertelde. We hebben nog 1 slag om de arm maar ik heb er een hard hoofd in. Gatver, ik vind er echt geen ruk aan zo.
Wat raar zeg zo ineens..

Wij moeten nu wachten op de taxatie van de bank.. We hebben de koopsom en akte en alles al getekend en de bank was akkoord gegaan met ons bod. Alleen moet de bank nu het huis nog taxeren dus hopen dat hij het taxeert wat dicht bij onze koopsom ligt. Anders laten we nog een eigen taxatuur komen.
Voor de rest nu dus bezig met de bank. Ik wou een offerte opvragen maar zo'n gesprek zou ineens 1000,00 kosten met adviseur enzo? Is helemaal nieuw voor mij. (overigens ook mijn eerste hypotheek dus heb er verder nog niet heel veel verstand van). Gelukkig kan mijn vader me hier wel in helpen en regelt het met de bank.