). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Citaat:Gebruik vrije uitloop
De vrije uitloop moet dagelijks uiterlijk van 10.00 uur tot zonsondergang toegankelijk zijn. Aanbevolen
wordt een vrije uitloopperiode van 8 uur. Om het risico van parasitaire infecties te verminderen, wordt
beurtelings gebruik van de vrije uitloop aangeraden.
!
), 2 doosjes Lipton? thee, 2 Unox rookworsten, 4 schnitzels (2 verschillende soorten) en 4 kipburgers gehaald. Ben heel benieuwd wat ze volgende week in de aanbieding hebben!
Had sowieso 1 net nodig en ze waren in de bonus dus ik dacht: Ach, voor 60 cent kan er nog wel 2 kilo bij. Dat wordt veel vers sinaasappelsap drinken deze week! 
Vandaag een kipfilet gegrild, witte bonen in de magnetron, had geen zin in aardappels dus hop in 2 minuten was mn eten klaar, fantastisch
heerlijk en hoeven geen vet oid te gebruiken. Ideaal
, braadzakken doe ik altijd de kippenpoten in
hopen dat ze oa nog wasmiddel hebben! Ik ben van plan om voor zo'n 40 euro te kopen en zo'n 20 uit te geven. Hopen dat ik me daaraan kan houden. 8nnemiek schreef:Ik eet dan wel geen vlees dus dat weet ik niet, maar broodjes en vega burgers leg ik altijd tussen bakpapier in de grill. Dat scheelt een hoop werk

Heb nog aardappels en spekjes, dus dat wordt morgen stamppot maken
het scheelt een hoop schoonmaakwerk, en bij mijn grill begon de anti-aanbak-laag al heel snel los te laten wat heel ongezond schijnt te zijn, dus daar hoef je je dan ook geen zorgen meer om te maken