Volgende week worden de dakplatanen gepland voor ons terras. Ben erg benieuwd hoe e.e.a. er straks in de lente uitziet. Het klinkerterras is eruit en we gaan toch grind leggen (met grindmatten om verzakking tegen te gaan).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik heb besteld bij https://www.tuinplantenwinkel.nl/. Is een kweker waar ik normaal ook wel eens naar toe ga, onze leibomen heb ik daar ook gekocht. Nu dus 9 stuks laurier voor een haag, en 2 vlinderstruiken. Ik kwam ruimschoots boven de 75 euro uit.
Ik heb ook wel eens bij Baldur besteld, vooral de wat vreemdere planten, die vallen wel een beetje tegen, echt miniplanten. En toch altijd de vraag of ze aanslaan, maar het zijn ook vaak niet de makkelijkste planten die ik daar bestel. Heb er wel prachtige irissen van staan, beginnen nu ook goed uit te dijen.
eekhoornerik schreef:@ Electra: wat een gave en grote tuin. Echt prachtig groen.
Volgende week worden de dakplatanen gepland voor ons terras. Ben erg benieuwd hoe e.e.a. er straks in de lente uitziet. Het klinkerterras is eruit en we gaan toch grind leggen (met grindmatten om verzakking tegen te gaan).
Matheno schreef:Electra63 schreef:Wij komen uit de stad en hadden een stadse woning met 3 verdiepingen en 3 balkons, dus dit is heel anders
Dit is een hele verbetering! :-D
Electra63 schreef:Ik moet eerlijk zeggen, dat wij echte stadsmensen zijn.
Maar onze dochters wonen hier en paard staat hier.
Ik moet alleen ver reizen voor mijn werk.
Dus ik ben blij met het thuiswerken nu, al is de aanleiding natuurlijk triest.
Matheno schreef:Electra63 schreef:Ik moet eerlijk zeggen, dat wij echte stadsmensen zijn.
Maar onze dochters wonen hier en paard staat hier.
Ik moet alleen ver reizen voor mijn werk.
Dus ik ben blij met het thuiswerken nu, al is de aanleiding natuurlijk triest.
Écht?!
Ik kan me juist absoluut niet voorstellen dat mensen vrijwillig in een stad gaan wonen.![]()
Als ik een dag in de stad ben geweest voel ik me s'avonds ook echt onwijs moe van alle prikkels.