Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus € 583,- voor een heel jaar gas en elektriciteit vind ik netjes gedaan.
. Het ging niet lekker maar dat er per direct geen ruimte meer is om eraan te werken.. Jaar afrekening in oktober gehad en volle pak dus gestookt met airco zonder de compenseer maanden. Al even grof gerekend maar daar zal wel een afrekening van komen. Ik moet hem meenemen want naam gebonden, maar afrekening gaat dus sowieso komen. Heb de sleutel gehad van nieuwe huisje dus vanaf maandag over laten zetten. Ik heb 8 zonnepanelen en stadsverwarming. Dus gok zomaar voor nu dat ik wel meer kwijt ga zijn. Denk vooral extra stoken met kacheltjes. 8 is best veel? Voor alleen je dagelijkse gebruik? We hebben er nu 16, stookten met de airco de hele winter en kregen nog terug. Er is maar 1 aanbieder van de stadswarmte dus ik gok zomaar dat stoken net petroleum kachel of een airco laten hangen het gunstigste is (hiervoor moet ik even uitzoeken wat mag..) gok dat met boven en beneden ik zo'n 3000 euro kwijt zal zijn. Denk dat 2 kleinere wel genoeg is. Ben benieuwd. Maargoed we zijn groot verbruikers van de douche met zn alle en zeker mijn man nu (2x lang per dag). Dus wel manieren om weer even op te letten. Ik heb tot oktober nog een contract en de zomer toch alleen stroom van zonnepanelen dus dan maar eens even zien dan wat handig is voor de winter.