Monkey mask blad komt bijna uit. En onze stekjes wortelen lekker door!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:Graslelies overleven het hier ook niet, had er laatst eentje bij de lidl weg omdat ie toevallig in het potje zat wat ik wilde hebben. Maar die is niet meer ondertussen...
_Karlijn schreef:Ik wilde ook een snelgroeiende hangplant voor in deze staande pot, ik wilde in eerste instantie de Epipremnum Aureum maar die had de Intartuin op dat moment niet dus het is de Philodendron Scandens geworden. Ook blij meeIk heb hem pas maar hij is al wel een stukje gegroeid.
[ [url=m/6ZtXKi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DwDyjT.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoeyDercks schreef:Ja die string of hearts zijn ook niet mijn beste vrienden
Ik moet eens een snelgroeiende katproof hangplant vinden haha
idinn schreef:Mooie verzameling!
Hier standaard wel wat rouwvliegjes. Ooit honderden in een plant gehad. Weken lang stofzuigen.. stofzuigen. En opeens waren ze weer weg. Ik heb nu in elke kamer van die gele plakstrips tussen een plant staan. Werkt prima. Vangt tevens de voedselmotten die we nu schijnbaar toch nog hebben in huis na grote schoonmaak.
En mn kalanchoe pink butterflies hadden trips. Twee weken terug behandeld met edialux en lijkt nu goed te gaan. Alle andere planten ook maar even een slokje van gegeven. Komend weekend nog een rondje herhalen..
troi schreef:Bij mij zijn de vliegjes weg na de behandeling met insectengif en plant lijkt nergens last van te hebben![]()
Mooi planten hierboven!
Ik ben ook weer wat planten rijker, wat philodendrons en dieffenbachia’s. Ik zal binnenkort weer wat fotos plaatsen!
corinep schreef:Ik had een lange kale streng aan mn epipremnum aureum. Die afgeknipt en de kale stokjes op water. En ja hoorer komen nieuwe blaadjes aan! [ [url=m/41A5iY.jpg]Afbeelding[/url] ]
carola schreef:De eerste stond op kantoor, achter een raam op het zuiden. De tweede hangt nu in de woonkamer, bij een raam op het noorden.
ZoeyDercks schreef:Dieffenbachia's vind ik ook wel mooi! Die pak ik in het tuincentrum altijd, dan kijk ik naar de soortaanduiding en zet ik ze teleurgesteld weer terug
Ik heb de zaagcactus (Epiphyllum Chrysocardium) op mijn lijstje gezet. Inderdaad een mooie voor hangplant!
Heb ondertussen ook de Peperomia Serpens, Scandens (Variegata), Prostata (string of turtles), Ruby Cascade en Tetraphylla Hope als opties. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik die ooit tegen ben gekomen in een tuincentrum....
Verder wil ik nog graag een Calathea Triostar (heb nu de Magicstar, maar deze is nog gaver), Roseopicta Rosy/Silvia, Zebrina of Warscewiczii. We gaan weer los dus zodra het weer open is.
corinep schreef:Ik had een lange kale streng aan mn epipremnum aureum. Die afgeknipt en de kale stokjes op water. En ja hoorer komen nieuwe blaadjes aan! [ [url=m/41A5iY.jpg]Afbeelding[/url] ]