Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miccamaaike schreef:Ligt vlakbij Hoogeveen, dus best prima plek. Vind hem eigenlijk nog wel vrij prijzig voor die omgeving.
hobbelheks schreef:Die in tiendeveen is Heel erg aan de prijs voor die omgeving en komt nog minimaal een ton bij voor het opgeknapt is.
Kwam deze bog tegen, volgens mij een prachtig plekje maar slecht gefotografeerd door de vele spullen en bloeiers https://makelaarswerk.eu/woningen/koop/ ... de-bosk-6/
DatBenIkNou schreef:Mag ik mij ook melden hier? Ik vind het zelf best lastig zoeken! Momenteel wonen wij in de Randstad maar zouden graag naar Brabant verkassen. Tenminste de plek maakt eigenlijk niet zo erg uit, als het maar maximaal een uur rijafstand naar Rotterdam is. Zelf dachten wij dan aan Bergen op Zoom/Sliedrecht/Loosdrecht/Woensdrecht omgeving. We zoeken een vrijstaande woning met minimaal 1000M2 grond, bosrijke/landelijke omgeving geschikt voor paarden en hondenmensen. Paard willen we niet aan huis overigens. De voorkeur heeft beneden wonen, 1 slaapkamer en badkamer beneden zodat het ook voor oud worden geschikt zou zijn. Daarnaast een ruimte op het terrein als mantelzorgwoning/gastenverblijf te bouwen of verbouwen tot geschiktheid hiertoe. Bereid tot verbouwing/renovatie om onze wensen te realiseren dus daar is de vraagprijs en het budget afhankelijk van. Zo ongeveer 500.000 te besteden in totaal. Dus mochten mensen hier het leuk vinden om mee eens te zoeken???