Kijk ze hadden deze lamp. Zo mooi vond ik maar veel te klein voor in het trapgat. Moet echt groter. Iemand enig idee hoe zo'n type lamp heet? Nu wil ik dus die. Maar dan groot.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Nou he! Helemaal Zwedengevoel erbijhij lijkt erg op een kast die in het huisje stond waar we op vakantie waren vorig jaar.
Kijk ze hadden deze lamp. Zo mooi vond ik maar veel te klein voor in het trapgat. Moet echt groter. Iemand enig idee hoe zo'n type lamp heet? Nu wil ik dus die. Maar dan groot.
[ [url=m/6TjhOo.png]Afbeelding[/url] ]
suze_ schreef:Monique dat zijn mooie stoelen allemaal zeg!
Wij gaan ze bij goesten & goesten waarschijnlijk vandaan halen. Moeten eerst nog even langs.
Cer schreef:Die draadlampen vind ik ook erg leuk, alleen lijkt mij dat de bol zo nadrukkelijk aanwezig is, dus dat je echt een lichtbol/punt hebt waar je tegenaankijkt. Omdat er geen kap op zit?
Of misschien is het een kwestie van wennen?
Cer schreef:Of misschien is het een kwestie van wennen?
suze_ schreef:Bedankt voor het meedenken!
Ml twijfelt nog of hij ze mooi vindt. Maar hij vindt alle lampen zowat lelijk
suze_ schreef:Ja ik heb er idd best wat gevonden. Maar ik ben ook wel een zeursnor met lampen op een of andere manier en vind er veel 'net niet'.
Koper vind ik het mooiste. Vorm diamant denk ik. Ben veel op google en pinterest aan het bekijken nu.
Wil ook geen lamp kopen omdat hij nodig is maar echt omdat we hen mooi vinden.
knabbelgirl schreef:Lampen zijn lastig! Hier was het óf mooi, óf het gaf genoeg lichtMaar vind die hierboven wel gaaf hoor!
Even benieuwd naar jullie mening. Ik moet aan een nieuw bed, heb momenteel 160 breed, ik ben alleen dus red me er prima mee. Nu kan ik voor de nieuwe uit 160 en 180 kiezen, ik kan beide kwijt, en er zit maar weinig verschil in de kosten. Ik twijfel erg wat ik nu zal doen, want zo alleen vind ik die 160 best groot, maar stel er zou wel iemand bij komen, dan ben ik best gesteld op mijn eigen ruimte en is die 180 fijn. Ik ben niet van plan dan weer een nieuw bed te kopen, maar ga je daar rekening mee houden of went alles uiteindelijk wel? Wat zouden jullie doen?
LinsxDot schreef:suze_ schreef:Ow das wel balen zeg!
Heb je goed verduisterende vd babykamer? Dat kan vooral als ze ouder worden helpen zomers met slapen gaan
Ja daar heb ik naar gekeken ook ivm middag slaapjes enz! Dat het wel goed donker is. Het is nog niet zo ver hoormaar wel de bedoeling dat dat een babykamer word. Maar wanneer dat is aan moeder natuur
aangezien er wat nieuws moest dacht ik meteen dan maar goed aangezien niet om euro gaat.
Nou het s een witte uh was een wit rolgordijn en is helemaal geel geworden van de zon enz. In donker lijkt die nu weer zo mooi wit en dan staat de zon erop en denk je oops omggg
DubbelDun schreef:Cer schreef:Of misschien is het een kwestie van wennen?
Niert zozeer een kwestie van wennen als wel van de juiste sterkte nemen.
Bij LED is 4W vaak al te fel om zo tegen aan te kijken.
Persoonlijk vind ik voor deze 'blote' bollen 2,5W meer dan voldoende.
De Nittio van Ikea schijnt een heel fijn zacht licht te geven.
Janine1990 schreef:Precies, een lamp moet je net tegenaan lopenDus als het het net niet is, gewoon niet meteen kopen...pitje aan een touwtje werkt ook prima!