Het is helemaal dicht getrokken,lijkt wel of er regen komt.Maar op het nieuws [TXT staat dat het droog blijft. Het word ook gelijk een stuk koeler.
Hier klaart het ook weer wat op en schijnt de zon af en toe.Maar er staat wel een stevige koude Noord-Westen wind.
Ik vond de temperatuur gister prima. Lekker fris windje erbij, helemaal goed Hier nu zonnig (delft/rotterdam) en nog flink fris! Temperatuur gaf om half 9 in alphen nog maar 13 graden aan!Mij hoor je niet klagen, vind het wel prima zo
Gisteravond koelde het lekker af. Deuren en ramen lekker opengezet. Ook vandaag is het weer zonnig. Boekel
Over vier weken operatie aan mijn voet daarna 3 maanden in het gips ...jippie in de zomer. .. nu heerlijk koel buiten.
tootje71 schreef:Over vier weken operatie aan mijn voet daarna 3 maanden in het gips ...jippie in de zomer. .. nu heerlijk koel buiten.3 maanden in het gips? jeetje das lang.Wat heb je gedaan aan je voet?Hier wolken en zon,best frisjes nog.
Net in de regen een aantal uur honden gefotografeerd. Niet echt nat geworden,het regende niet heel erg door. Straks weer droog en lekker rijden.
vannacht tot een uur of 2 buiten gezeten, was super lekker. Vanmorgen regen, nu droog maar wel grijs.