Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Tja en wij willen dus graag een grote leefruimte beneden en boven is het bij ons een stuk krapper. Ieder zijn ding natuurlijk.
De reden dat wij voorlopig nog geen 2e aannemer vragen is oa om ervaringen vanuit mijn vaders werk. Hij heeft zelf (als aannemer) zovaak voor Jan L U L offertes op gemaakt, dagen werk erin en vervolgens gaan mensen met die offerte naar een ander en je heb alles gedaan voor niets. Volgende x dus rond de tafel om iig het opslag percentage omlaag te krijgen en materialen scherper in te kopen, want das nog aan de hoge kant volgens ons.
Daarnaast werk ik in de makelaardij en zie dus in dat het iig geen weggegooid geld is als we bep. dingen aan pakt.
rowo schreef:Tja, laagste prijs gaat het ons niet eens om. T gaat ons om een reeële prijs.... mensen uitmelken wil ik ook niet
rowo schreef:T is voor mij ook geen bekende hoorNu wel ondertussen...
Maar goed, zo zie je maar weer dat iedereen anders is. K moet ook wel zeggen dat de hele situatie anders is doordat mijn vader een belastvrije gift gaat doen. Daardoor is er financieel veel meer ruimte (ondanks dat we het alleen wel hadden kunnen betalen).
fokfanaat schreef:manzano schreef:Oh net wel.... gelukkig maar
Ik wil juist geen bekenden in m'n huis. Geen zin in gezeik daarmee
wij hebben daar juist wel voor gekozen, en heb daar nog geen spijt van.
manzano schreef:Dat is idd ook wel heel zonde Mootje!!!!!! Wij zijn economisch gezien niet volledig interessant bezig nu.
Een 2e badkamer en bijv. zo'n gashaard verdiend zich niet terug in de waarde....... maar ja, woongenot is me ook wat waard. Maar echt HELE rare dingen hebben we niet gedaan denk ik.