Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hackie schreef:Marloess_ schreef:Ik heb er nu wel muziek op gekregen, weet alleen niet meer hoe ik het heb gedaan.
Je moet als je Ipod bij Itunes erin zit, op je rechtermuis knop klikken en dan een nieuwe afspeellijst maken (dus een nieuwe afspeellijst in je ipod, daarin je muziek slepen en klaar.
(dat was bij mij het probleem dat ik mijn muziek erniet op kreeg)
. Ik krijg alleen : uitwerpen, aankopen overzetten, synchroniseren, waarschuwingen opnieuw instellen. Dit zie ik dus als ik op mijn iPod tekentje sta en op mijn rechtermuisknop druk..
!
. Ik heb al meerdere malen een clip gedownload (steeds een andere), waarvan het maar 1x gelukt is een clip ook echt op mn iPod te zetten. Ik dacht dat 't dan eindelijk gelukt was. Nou niet dus, ik heb wel het beeld maar geen geluid.
Nu twijfel ik dus, doe ik het wel op de goede manier? Is er een betere manier oid om het op je iPod te willen zetten? Of moeten er instellingen veranderd worden? Ik kom er niet meer uit..

)

Of ik ben heel dom
Sappos schreef:Iemand enig idee hoe ik mn complete bibliotheek van mn ipod in mn itunes zet?
Sappos schreef:Sjit...heb alles op mn vaders pc staan namelijk...nu wil op mn eigen pc wat liedjes toevoegen maarals ik synchroniseer verwijder ik alles zeer waarschijnlijk

okay op hoop van zege
Sappos schreef:en toen stond alles er nog op maar de extra liedjes niet
Sappos schreef:Wat doe ik nu dan weer fout...ik wil de liedjes