Oh dat is wel een mooie voorbeeldfoto zeg! Wanden precies in tinten van de vloertegel. Is dit ook hetzelfde toilet als jullie gekozen hebben? Lijkt net anders qua kleur, maar dat kan de lichtval zijn natuurlijk.
Ook een zwevende trap nu, ivm isoleren en nieuwe vloer.
Morgen leidingen er in leggen. Zandbed vlakmaken. Dan volzetten met water zodat zand zich goed zet, wachten tot dat is weggezakt..folie en netten er in en dan kan beton er in.
Maandag komt het beton voor de werkvloer, maar tot die tijd is er nog een hoop te doen. Aannemer kon volgende week weer de hele week niet dus komt zwager maandag helpen met beton.
Mooie wc, wij hebben best kalkrijk water dus ik durfde kleurtje niet aan, maar superleuk. Wij hebben ook een groene kleur op de muren in de wc, maar dan met hout gecombineerd
Jeetje wat een werk verzetten jullie samen! Respect hoor! Ik lees al tijden mee van onder m'n steen, maar voor ik onder t beton lig, kom ik er maar even onder vandaan
Wauw wat een werk weer TS! Machtig gaaf om te zien zeg! Hoe lang moet het beton drogen voor jullie er weer overheen kunnen? En wat is daarna de volgende stap?
De eerste laag beton, die ligt op het zand. Daarop komt de isolatie etc en dan de dekvloer.
Een dekvloer vormt de bovenste laag van een vloerconstructie en wordt aangebracht op een dragende betonvloer. Die dragende betonvloer is dus de werkvloer. Op de dekvloer breng je de plavuizen of laminaat etc aan.