Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Truus de tuinvrouw had een echte Truus actie zonetIk ben in de groente tuin wat onkruidjes hier en daar uit aan het trekken en ik dacht wat zie ik nu toch voor een gek onkruid. Dus ik moest wat kracht zetten maar toen kwam de plant eruit met een door mij gepote aardappel
eraan bungelend
![]()
. Dus netjes terug gestopt in de hoop dat hij gewoon door gaat. Ik heb pas paar dagen geleden de aardappels gepoot, dus dit had ik niet verwacht dat die zo rap al een heuse plant zijn. Ik lig helemaal in een deuk hier. Tja mijn kleinkinderen zijn enorm blond en ikke hun oma heb ongeveer de zelfde kleur als zij→ zo licht dat het wel blond lijkt
Zo voel ik me dus nu ook. Leuk hé tuinieren met mensen die amper weten wat ze doen en niet eens een aardappelplantje herkennen
pien_2010 schreef:Wat een goed idee Judith. Heb je al contact gelegd ? IK ken de naam totaal niet hoor.
Novastar schreef:"Dat is echt met recht een paradijs op aarde, Prairy! Prachtig gewoon.
Ik zou jullie bijna voor gek verklaren dat jullie daar weg willen"
@Prairy: willen jullie daar écht écht weg? Komt het te koop? Mijn hersenen doen overuren