Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Wauw Imandra dat is prachtig!
Poes die combi met dat behang vind ik ook erg mooi!
Ik kom even binnen vallen met een vraag, zijn hier mensen met houten jaloezieën? Wat zijn jullie ervaringen daarmee en waar hebben jullie goede ervaringen kwa bestellen? Wij zouden ze graag in de keuken en op de achtergevel (achter voor de zon in de zomer, zuiden, voor als enige raambekleding) willen maar er zijn zoveel aanbieders dat ik door de bomen het bos niet meer zie
DubbelFun schreef:@knabbelgirl: tegen de zon/warmte kun je beter iets aan de buitenkant van je ramen hangen. daar heb je veel meer aan.
Belsje schreef:Mag ik vragen waar jij je sidetable gehaald hebt? DIE zoek ik! En ik heb er al heel veel gezien maar nooit die
Malenka schreef:Wat een leuk art-deco behang! En goed dat m te lezen dat je voor een donkere verf bent gegaan in combinatie. Daar komt je behang vast fantastisch bij uit!
Onze kozijnen zijn geplaatst en alhoewel we nog lang niet aan het opbouwen van het interieur toe zijn ben ik er wel al flink over aan het nadenken.
Voor het raam komt in ieder geval een hele brede vensterbank met kastruimte er onder waarop we kunnen zitten.
Foto vervormt een beetje maar dit geeft wel een beeld.![]()
[ [url=m/b8kyq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dXLHov.jpg]Afbeelding[/url] ]