Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Morpheus81 schreef:Haaaai, hoe is het hier? Ik mis de updates![]()
![]()
Heb me een tijd een beetje rot gevoeld, door het overlijden (en de weg er naartoe) van bokker Quera. Voelde niet oké om hier blij te gaan doen... Mijn laatste update voelde ook een beetje misplaatst daardoor. Maar toevallig begon vriendlief er gisteravond ook weer over, dus wellicht dat het tijd is om onszelf weer bij elkaar te rapen en weer van de leuke dingen te gaan genieten. Ik weet dat Roby hier ook geregeld mee las en mij af en toe privé benaderde met een vraag/tip, dus zij zal het ook alleen maar leuk vinden denk ik 
Happy_Hippie schreef:Tamme, vind ik zo'n onwijs mooimachtig mooi
Het is voor mij ook mijn grote trots
En niet alleen door z'n stoere looks, maar vooral ook door de band die wij hebben samen en zijn heerlijke karakter
Steffi4 schreef:Oh ik miste ze ook al, zag dat veel mensen bepaalde topics kwijt waren en ik dacht “het is toch niet waar he!?” Maar dus een andere reden.
Veel sterkte met het verlies. Ik kende haar absoluut niet persoonlijk maar heeft toch ook hier een impact gehad...
Doe maar rustig aan, je volgers gaan niet lopen, daar zijn de updates te leuk voor.
om gelijk weer heel positief terug te komen.... we hebben het huis al een beetje in de kerstsferen gebracht
Ik hou er zo van.. overal lampjes in het donker
En die boom ruikt zó lekker, echt genieten zo..
Flits wilde graag DÍRECT het kleedje onder de boom uittesten, lag er serieus net een seconde en hij lag er al op
en met de lampjes spelen en Brego vindt alles interessant en wil overal met z'n dikke neus bovenop zitten 

Gekozen voor donkergroen dit jaar, met een beetje wit, mint en houten hangers ertussen 

Dus zijn even creatief bezig geweest en alleen het middenstuk van lampjes voorzien, de beide zijkanten moeten nog 

prachtig! 

leonie87 schreef:Sinterklaas is teleurgesteld in je.![]()
![]()
Daar hadden we dit jaar helaas geen tijd voor
Halloween en Kerst vind ik wel genoeg 
Prairy schreef:Wij hebben geen kerstboom dit jaar, 2 hooligan kittens + kerstboom lijkt me geen slimme combi. Buiten gaan we nog versieren, hopelijk rondom de hottub die we besteld hebben, met een beetje mazzel hebben we die nog net voor de kerst
Morpheus81 schreef:Superleuk weer! Ik vind die foto met 'hond en kat op rode stoel' echt net uit een Engels Country magazine komen! Ik houd ervan.
Dankjewel.. Nu je het zegt, zie ik die sfeer er ook in ja! Leuk 
Robijntjah schreef:Jullie maken er werk van zeg, wat tof!
Als we tijd hadden kwamen we nog een keer langs
Haha, komt nog wel een keer
Wij komen 'dit jaar' eerst jullie boom bewonderen 
En even rust te krijgen van het verzorgen van de paarden haha. En we hebben echt een goed weekend uitgekozen qua weer
Als we wakker werden, de wind om het B&B hoorden razen en de regen op het raam hoorden vallen, appten we m'n ouders even succes met de voerronde, en draaiden wij ons nog even om
En ondanks het weer, vond mijn vader het ook erg leuk om lekker te 'boeren'
Dus voor beide partijen een leuk weekend
Super gastvrij, maar ook veel privacy, heerlijk ontbijt, sfeervol 'huisje'...
Ja, super
En: alles paardgeoriënteerd
overal kwam je ze tegen 

Ik hou zo van wild... Beestje heeft lekker in het wild geleefd en heeft altijd z'n eigen eten mogen scharrelen

Met de gordijnen dicht, lekker even in onze eigen wereld 

Leuk was het wel 

Overal terrasjes met heaters en leuke snuisterij-winkeltjes 
en was erg blij met mijn lantaarntje
Het was donker daar binnen!!! Daarom geen foto's binnen gemaakt, want moest m'n lantaarntje erg dichtbij mij houden
Misschien heeft Kevin nog stiekem een foto gemaakt, maar we hebben de foto's nog niet uitgewisseld haha
Wel wat foto's van de tentoonstelling..

Het was een geslaagd weekend

Ben erg benieuwd wat er in het voorjaar allemaal boven gaat komen 

Merkt m'n vader ineens op dat de grond toch wel erg omgewoeld is..... heeft Brego 'm gejat en begraven
Oké, nu vind ik het grappig, want het is niet mijn telefoon.. maar anders