Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@pluk: en wil je écht direct het bos in kunnen of is een weg oversteken c.q. stukje langs de weg ook een optie
Plukje schreef:We hebben een volledig gerestaureerde 2-onder-1-kap jaren 30 huis in één van de populairste straten van Soest te verkopen. Naar verwachting zijn we deze zo kwijt. Maar stiekem vinden we dat nog best spannend. Zul je net zien dat de markt ineens verzadigd is.
MizzMontana schreef:Plukje ik snap die eis helemaal! Direct aan het bos was ook onze belangrijkste eis en na 3 jaar zoeken is dat gelukt.
Het is zo heerlijk met de kinderen, honden en paarden dat het de moeite van het wachten en door zoeken waard was. We hebben van alles bekeken wat volgens de makelaar “aan het bos” lag. Super mooie huizen en locaties, maar steeds toch een paar 100 meter langs de weg. Tot dat we eindelijk dit huis hebben gevonden, hier wonen we nu anderhalf jaar en we hebben er nog geen moment spijt van. Alleen als de wind “verkeerd” staat kun je iets van een weg in de verte horen, maar doorgaans hoor je alleen vogels en als de buren op het land bezig zijn dan hoor je een trekker. Ik hou er van.
Giolli schreef:Ah ik ben al terug gebeld door de makelaar! Woensdag is de bezichtiging. Het is nu zo erg dat mijn man helaas niet kan dus ik maar alleen ga. Anders kom je er nooit tussen joh...
Ir1ne schreef:Wij hadden een huis gezien MET een groot perceel... maar er heeft een sloperij op gezeten en de beste man wil geen bodemonderzoek laten doen.... de bodem moet gesaneerd worden, dus ja...
maaaar onze woning is wel ovb financiering verkocht!
Plukje schreef:Ir1ne schreef:maaaar onze woning is wel ovb financiering verkocht!
Gefeliciteerd! Wel spannend dat je nog niets anders hebt. Of verwacht je wel op tijd iets gevonden te hebben?