Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 22:10

In totaal nu 70 euro ingelegd, heb 10 euro holo gekocht , Miss dat als dit morgen lager word dat ik nog wat meer ga kopen, maar tot nu toe heb ik een redelijk stabiele inleg, klop het wel even af :Y)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 23:26

Je hebt op een goed moment gekocht. Ik was nog op een lager moment aan t wachten, maar die is niet gekomen. Als ik nu had verkocht had ik 3x zoveel winst kunnen maken dan dat ik nu heb. Ben echt te ongeduldig hierin..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 00:05

Ik ben van plan om alles wat ik nu heb voorlopig te laten staan, wellicht nog holo erbij kopen want heb daar een goed gevoel over.

Afbeelding

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 00:23

Ik zit all in op Holo haha :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 00:24

Ja ik twijfel of ik nu nog meer moet inzetten. Kan nog 30 euro inzetten maar vind hem nu wel wat hoog

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 06:47

Had m idd gevonden en redelijk laag kunnen kopen.. overal staan we op winst, xrp gaat ook lekker de lucht in...

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 07:57

Slim om met kleine bedragen te beginnen! Is nooit verkeerd om het zo een beetje te leren en het patroon te gaan zien.
Ik doe nog steeds redelijk kleine bedragen en heb toch al dik 200 euro winst gemaakt sinds eind januari (totale inleg is 130 en sta nu op 335). Ik probeer om alles rond de 50 euro te halen en alles wat daar dan boven komt (dus bijvoorbeeld als het 60 wordt) dan haal ik er weer een stukje inleg uit (dus 10 euro zodat hij weer op 50 staat). Zo zit uiteindelijk alleen de winst erin en speel ik dus redelijk risicovrij, aangezien ik in dat geval alleen de winst kan verliezen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 08:46

Tja maar kleine bedragen zetten niet echt zoden aan de dijk. Ik heb Bitcoin gekocht in de 3000 tijd. Als ik toen had durven gokken en 1 bitcoin had gekocht had ik nu 50.000 euro gehad.
Ik merk dat ik er niet echt heel blij van word, eerder wat gefrustreerd eigenlijk. Misschien is het mens eigen, dat je altijd maar meer wilt, geen idee. Ik heb heus wel winst gemaakt maar het idee dat ik gewoon niet meer heb ingezet krijg ik gewoon een naar gevoel van.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 08:49

Suzanne F. schreef:
Tja maar kleine bedragen zetten niet echt zoden aan de dijk. Ik heb Bitcoin gekocht in de 3000 tijd. Als ik toen had durven gokken en 1 bitcoin had gekocht had ik nu 50.000 euro gehad.
Ik merk dat ik er niet echt heel blij van word, eerder wat gefrustreerd eigenlijk. Misschien is het mens eigen, dat je altijd maar meer wilt, geen idee. Ik heb heus wel winst gemaakt maar het idee dat ik gewoon niet meer heb ingezet krijg ik gewoon een naar gevoel van.

Dit had ik dus gister. Heb mezelf €200 door de neus geboord, omdat ik te vroeg geïnd had.. := gelukkig is die zojuist weer lekker gestegen. Ik ga er nu lekker vanaf blijven.. :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:01

Suzanne F. schreef:

Maar heb je dat andersom dan niet?
Stel je had wel 3000 ingezet en nu misschien nog 3 euro daarvan over gehad? Dan zou ik toch wel een traantje laten hoor :=
Sowieso moet je natuurlijk beleggen / cryptos enkel doen met geld dat je kan missen maar toch doet het pijn als er een paar duizend euro in rook op gaat.
Dat maakt dat ik nog steeds geen hoge bedragen in durf te zetten...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:02

Mijn Holo inleg is iig x3 gegaan deze week.
Had ik die maar meer gekocht vorige week. Haha

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:02

Suzanne F. schreef:

Ik had precies dit met VET.
Wilde graag nog €1000 inleggen met de dip van vorig jaar maart. Maar door omstandigheden zat ik werkeloos thuis en durfde ik het niet om mijn spaargeld in te zetten wat ik misschien nog nodig ging hebben.
Die €1000 was nu +- €80.000 geweest.

Dus ik ken je gevoel heel goed. Heb het vooral met VET.
En met XRP..... heb hem weer op 0.12 zien staan, zelfs op 0.23 en de dag dat ie van 0.23 naar 0.40 gaat koop ik bij.
Denk dat het vertrouwen op dat moment ook gewoon niet goed was in de markt, of het nog ging herstellen met corona etc.

Maar als ik terug kon in de tijd, dan had ik vorig jaar maart al mijn centen opgemaakt xD

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:05

XRP is op dit moment ook echt gokken. Ze hebben binnenkort een rechtszaak. Als ze die winnen kan die sky high gaan, als ze verliezen zakt die waarschijnlijk helemaal in elkaar. Ik weet niet precies hoeveel kans op winnen/verliezen ze hebben, dat zou je nog kunnen opzoeken..

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:15

J0anieke schreef:
XRP is op dit moment ook echt gokken. Ze hebben binnenkort een rechtszaak. Als ze die winnen kan die sky high gaan, als ze verliezen zakt die waarschijnlijk helemaal in elkaar. Ik weet niet precies hoeveel kans op winnen/verliezen ze hebben, dat zou je nog kunnen opzoeken..

De win kans van de XRP is relatief groot.
De SEC ziet er uit als een grote loser gedurende dit proces, maar het is Amerika dus je weet het niet.

En zelfs als ze verliezen, dan zal het wel wat impact hebben, maar niet gigantisch zoals corona bijvoorbeeld.
Het is alleen maar de US. Over de hele wereld sluiten ze vandaag de dag nieuwe contracten en breiden zij hun netwerk uit.
De US is niet de hele wereld gelukkig:)

Zelfs als ze winnen hoeft er niet perse iets met de prijs te gebeuren.
Het is en blijft en crypto...

------
Toevoeging:
Elke crypto is gokken. Bij wijze van spreken kan over 5 minuten de BTC instorten naar €3000 en kan de markt weer van voor af aan beginnen ;)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:26

Suzanne F. schreef:

Maar het gaat er niet om hoeveel je erin steekt. Je moet het doen met het geld dat je hebt en daarnaast is het goed om met weinig het patroon te leren kennen. Ik als student kan bijvoorbeeld echt niet zomaar 1000+ missen. Voor mij is die 200 euro winst een behoorlijk leuk bedrag :)
Inderdaad als ik begin februari 50 euro in holo had gestopt ipv 5 euro, dan had er nu 500 euro in gezeten ipv 50. Maar die keuze heb ik destijds bewust niet gemaakt, omdat destijds holo nog helemaal niet bekend was zoals nu en voor mij is zo’n gok van 50 euro toch best wat.
Zonde dat je er gefrustreerd van raakt omdat je achteraf spijt hebt dat je er niet meer in hebt gestopt! Het kan juist zo’n leuk gevoel geven als je ook maar een klein beetje winst maakt uit eigenlijk niks doen.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:35

KellyR schreef:
J0anieke schreef:

De win kans van de XRP is relatief groot.
De SEC ziet er uit als een grote loser gedurende dit proces, maar het is Amerika dus je weet het niet.

En zelfs als ze verliezen, dan zal het wel wat impact hebben, maar niet gigantisch zoals corona bijvoorbeeld.
Het is alleen maar de US. Over de hele wereld sluiten ze vandaag de dag nieuwe contracten en breiden zij hun netwerk uit.
De US is niet de hele wereld gelukkig:)

Zelfs als ze winnen hoeft er niet perse iets met de prijs te gebeuren.
Het is en blijft en crypto...

------
Toevoeging:
Elke crypto is gokken. Bij wijze van spreken kan over 5 minuten de BTC instorten naar €3000 en kan de markt weer van voor af aan beginnen ;)

Ja true, ik probeer me ook minder op het nieuws te focussen en meer op de grafieken. Zag ook ergens iemand zeggen dat wanneer er iets staat te gebeuren, dit al is verwerkt in de koers zodra het bekend is (en dan bekend soms al id zin van 'besproken in de wandelgangen'). Met ADA bv dat contract van de week, ik denk dat dat al is verwerkt op het moment dat die naar de €1,20 schoot.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:56

Ik zie alle winst als winst. Ik heb nu 5 euro winst *D dit is voor mij echt puur om te kijken hoe en wat. Als ik zie dat holo weer daalt ga ik nog meer inzetten. Pundi x is wel drama nu, had 15 euro ingezet.

Had gisteren vriend tip gegeven van holo en hij had 250 gekocht maar hij had er gisteren geen vertrouwen in en weer verkocht :roll: had nu minimaal 50 euro winst gemaakt als hij had gehouden.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 21:07

Wow die holo is vannacht als een speer gegaan, wel weer wat pas op de plaats gemaakt. Ook polkadot ging als een raket maar is weer dalende.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 21:52

Staat veel in het rood.
Komt wel weer goed.
Gewoon ff wachten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 23:48

Holo heeft een dipje, heb net weer even 15 euro erbij gekocht :+ ripple is nu ook wel aardig laag, maar heb daar al 25 euro ingezet, voor nu wel even goed

Sta nu op -3 euro

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 08:53

Vrijwel alles heeft een dipje nu
Uitverkoop.
Helaas geen geld vrij om er bij te zetten.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 14:18

Vraag me af wat de bitcoin gaat doen, de weerstand van € 50k is al een eindje uit beeld.
Tron doet het ook goed.
Ben me inmiddels wat aan het verdiepen in de technische analyse van de candle-grafieken. Best interessante materie.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 15:29

Holo doet het goed! Ik heb nachtdienst, in mijn dagslaapje stond er ineens 40 euro bij.
Dit ik laat het voorlopig even staan. Heb het idee dat er wel meer in zit.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 15:32

HOLO doet het geweldig, binnen 2 dagen de helft van onze inleg al weer terug.. Beter dan sparen...
De rest van onze coins doet het ook super, AION heeft af en toe een dip, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar als ik kijk met wat we tot nu toe van eigen geld ingelegd hebben, dan zijn we nu aan het spelen met onze winst, begin er ook steeds meer in te komen.
En coin tick in mijn balk mee laten draaien geeft veel inzicht.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 16:03

Ik heb ook mooie winst op Holo. Wacht tot die zo weer even gaat zakken zodat ik een deel weer kan terug zetten. :)