Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Tja maar kleine bedragen zetten niet echt zoden aan de dijk. Ik heb Bitcoin gekocht in de 3000 tijd. Als ik toen had durven gokken en 1 bitcoin had gekocht had ik nu 50.000 euro gehad.
Ik merk dat ik er niet echt heel blij van word, eerder wat gefrustreerd eigenlijk. Misschien is het mens eigen, dat je altijd maar meer wilt, geen idee. Ik heb heus wel winst gemaakt maar het idee dat ik gewoon niet meer heb ingezet krijg ik gewoon een naar gevoel van.
Suzanne F. schreef:Tja maar kleine bedragen zetten niet echt zoden aan de dijk. Ik heb Bitcoin gekocht in de 3000 tijd. Als ik toen had durven gokken en 1 bitcoin had gekocht had ik nu 50.000 euro gehad.
Ik merk dat ik er niet echt heel blij van word, eerder wat gefrustreerd eigenlijk. Misschien is het mens eigen, dat je altijd maar meer wilt, geen idee. Ik heb heus wel winst gemaakt maar het idee dat ik gewoon niet meer heb ingezet krijg ik gewoon een naar gevoel van.
J0anieke schreef:XRP is op dit moment ook echt gokken. Ze hebben binnenkort een rechtszaak. Als ze die winnen kan die sky high gaan, als ze verliezen zakt die waarschijnlijk helemaal in elkaar. Ik weet niet precies hoeveel kans op winnen/verliezen ze hebben, dat zou je nog kunnen opzoeken..
KellyR schreef:J0anieke schreef:XRP is op dit moment ook echt gokken. Ze hebben binnenkort een rechtszaak. Als ze die winnen kan die sky high gaan, als ze verliezen zakt die waarschijnlijk helemaal in elkaar. Ik weet niet precies hoeveel kans op winnen/verliezen ze hebben, dat zou je nog kunnen opzoeken..
De win kans van de XRP is relatief groot.
De SEC ziet er uit als een grote loser gedurende dit proces, maar het is Amerika dus je weet het niet.
En zelfs als ze verliezen, dan zal het wel wat impact hebben, maar niet gigantisch zoals corona bijvoorbeeld.
Het is alleen maar de US. Over de hele wereld sluiten ze vandaag de dag nieuwe contracten en breiden zij hun netwerk uit.
De US is niet de hele wereld gelukkig:)
Zelfs als ze winnen hoeft er niet perse iets met de prijs te gebeuren.
Het is en blijft en crypto...
------
Toevoeging:
Elke crypto is gokken. Bij wijze van spreken kan over 5 minuten de BTC instorten naar €3000 en kan de markt weer van voor af aan beginnen