Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sting schreef:Ik laat handdoeken altijd drogen voor ik ze in de wasmand gooi. Sportkleding idem.
8nnemiek schreef:Sting schreef:Ik laat handdoeken altijd drogen voor ik ze in de wasmand gooi. Sportkleding idem.
Zo doe ik dat ook![]()
In de badkamer hebben we zo’n radiator met horizontale spijlen waar ik alles op hang, en als ergens vlekken in zitten en de wasmand is nog niet vol dan was ik die vlek even op de hand voor en laat het weer drogen.
OleJon schreef:Sting schreef:Ik laat handdoeken altijd drogen voor ik ze in de wasmand gooi. Sportkleding idem.
oh zo ook weer een tipbezuinigen jullie ook op kleren? kopen jullie wel merkkleding en zo? zelf ben ik meer van de zeeman of lidl, action. voor dat geld kan ik ook een keer vaker
robbie88 schreef:Woeeeww wat kunnen sommigen weinig wassen.. ik was nagenoeg iedere dag.
Man: werkkleren, Paardrijkleding, Hardloopkleding 2 x ondergoed, en dan nog douchehandoek, sporthandoek:(. Voor mezelf was ik minder vaak kan wel 2 / 3 dagen met mijn daagse kleren en werkkleding ook 2 dagen. En mijn zoontje ook om de dag . Beddengoed iedere week.. blegh ik vind wassen stom
C_arola schreef:Sonja_vR schreef:Schoenen ben ik sowieso de pineut mee
Ik heb een goed voetbed nodig dus kom op duurdere merken uit
Anders koop ik mezelf stuk qua pees irritaties en ontstekingen
Helpen inlegzolen niet?
8nnemiek schreef:Ik heb ook steunzolen (wordt weer eens tijd voor nieuwe ook..), maar gelukkig heb ik smalle voeten waardoor ik de steunzool meestal gewoon bovenop de zooltjes van de schoen zelf kan leggen en daardoor zit ik gelukkig niet vast aan schoenen met uitneembare zool. Wel is het altijd lastig met sandalen, daar kun je geen steunzool in kwijt en de sandalen met een goed gevormd voetbed zijn echt belachelijk duurWolky's zijn fijn idd, maar ik vind het zo veel geld voor een open schoen..