Nee alleen Lana is drachtig op dit moment, omdat ik plannen had om Idaza deze winter een paar keer mee te nemen maar onderlinge wedstrijden en dan in het voorjaar officieel starten voor het sport predikaat... Dus ze zou pas in het voorjaar gedekt worden zodat ik haar door kon rijden totdat Lana’s veulen afgespeend kan worden en ik daar weer verder mee kan.
Ben nu van plan om er een tijdelijk projectje bij te zoeken, gratis training aanbieden voor iemand met een jong paard misschien... zodat ik iets te rijden heb tegen de tijd dat Lana met zwangerschapsverlof mag
Nou, ze heeft beloofd om af en toe foto’s te blijven sturen, das dat komt goed hopelijk!
Libera
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-19 20:36
Echt prachtig weer hier deze week. Helaas is het vandaag Halloween en heb ik van alles te doen, dus geen tijd om te rijden... dat vinden de dames (en heer, maar die wilde niet echt op de foto) helemaal niet erg geloof ik
Maar heb een dochter van 7 die het wel heel erg leuk vind, dus vooruit, we doen een paar jaar mee Er komen hier geen kinderen aan de deur omdat we nogal achteraf wonen. Dus vanavond ga ik samen met een vriendin en haar dochter naar een andere buurt om langs de deuren te gaan. Vandaag op school mocht iedereen verkleed komen, en we zijn vorige week al naar een “pumpkin patch” geweest om een pompoen te halen en te versieren... Foto ding voor het doolhof
Hayride
En reuze glijbaan/slip and slide
Er was nog veel meer maar heb niet zoveel foto’s gemaakt...
Ja, mijn man spreekt geen Nederlands dus dan moest ik altijd alles 2x zeggen dus nu eigenlijk alleen maar Engels... vind ik wel een beetje jammer, misschien wil ze het over een paar jaar wel leren, wie weet ...
Zo, Halloween is weer voorbij... was weer erg leuk.
Vandaag prachtig weer hier, heb het hele huis al opgeruimd, ga nu eerst rijden en dan alle Halloween versieringen vervangen voor Harvest... want Thanksgiving komt eraan! Zal proberen om nog wat foto’s te maken, maar het word alweer vroeg donker dus kan zijn dat dat morgen pas zal lukken. Morgen is hier de zomertijd weer voorbij en mogen we dus een uurtje uitslapen, heerlijk!
De katten kunnen het nu buiten ook wel waarderen, waren eerst echte binnenkatten, bij de mensen waar wij ze van hebben gekregen. Maar ze vinden het nu erg leuk om op ontdekkingsreis te gaan en zijn echt zoveel vrijer al in hun doen en laten!