dus blijf zeker posten! 
Heb de afgelopen maanden ook wat sfeerfoto's van de paarden gemaakt.
Bejaarde opa die zijn taak als tuinman heel serieus neemt

Ook leuk om te zien waar de paarden zich zo'n hele dag mee bezig houden...

Of

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus blijf zeker posten! 

heeft veel zorgen gegeven!
ken alle beplanting niet maar is wel heel handig als je foto plaatst en dan de naam eronder dan heb ik de goede en kan ik ook op zoek thuis
want dat maakt dit topic ook leuk (nieuwe "bestaande" dingen ontdekken
)
Daar zie je ook mooi dat als je niets doet, je heide compleet wordt overgenomen door pijpestrootje.
allemaal leuk en aardig de natuur, maar geen slachtpartij voor mijn ogen graag 

komen af op het Sint Jakobskruiskruid (hadden jullie vast nooit geraden met die naam
)
Een 8u durende excursie bij 25 graden is niet ideaal zeg maar haha.
Solleke_Noah schreef:@Karin: dat is wel heel sjiek, dassen vlakbij! Of ze allemaal hetzelfde lachende geluid maken, sorry geen idee! Weet vooral wat over vissen, over de andere soortgroepen een heel pak minder![]()
Egelboterbloem zijn de gele bloempjes op de foto, Grote vossenstaart de grassen met de pluimpjes. Van reukgras geen detailfoto, knoopkruid is rechtsonder de kleine foto, nog niet in bloei (krijgt een paars bloemetje)
hij is trouwens wel erg mooi!
en van de week zat er een bij vast in het schrikdraad!

Ik geniet van je foto's en verhalen!
(vriend lief om ...)
nee kauwtje heeft even binnen gezeten met water & voedsel om bij te komen en fladdert nu weer buiten. Hij vloog meteen weg na enkele opstart pogingen dus komt helemaal goed.
(mijn schoonbroer grapte al dat hij op een dag een olifant in de tuin zal vinden, haha)

het is ook echt mega netjes gedaan.

wel zalig hoor, terugkomen van je werk en het plafond is volledig gedaan. Wel bewondering voor mensen die dat allemaal zelf doen.
het is echt een mega project, maar oh wat is het 't waard als ik het zo zie.

typisch weer.
) Manadeluca schreef:Even over dat lavagruis, ik ga er ook mee beginnen, in de combinatie, lavagranulaat voor over de weide, kleinmineralen en zeeschelpenkalk. De paardenmest wil ik laten fermenteren met behulp van Effectieve micro organismen, ik hoop dat het me lukt, ik ben een beginner.