Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fee_ schreef:Wat een onwijs grote domper zeg, Flore...
Zo'n drive in woning heb je hier in Zoetermeer ook best veel. Echter lijkt mij dat dus helemaal niks. Zeker als er bij de woonkamer maar een heel klein balkonnetje zit.
Je kan dan niet echt een keer lekker makkelijk buiten eten of zo. Is toch handiger als de keuken een beetje in de buurt is. En daarnaast wil ik ook niet iedereen altijd maar door mijn slaapkamer willen lopen, dat is toch vaak wel het geval als je bij zo'n woning naar de tuin wil met gasten.
Maar gelukkig denkt iedereen daar anders over en is er voor iederwen wat wils.
Cayenne schreef:Is dat dan serieus zo toegenomen of ligt dat echt aan het huis?
Kennissen hebben hun huis al dik 2 jaar te koop en doen iedere keer mee met Open Huis, maar er is nog nooit iemand op zo'n dag langs geweest
mirim schreef:Ik denk dat het vooral de 'rijtjes - huizen' zijn die erg hard gaan.
De vrijstaande woningen met grond duren wat langer. Daar zijn natuurlijk ook relatief minder mensen in geïnteresseerd .
En in open huis heb ik zelf niet veel fiducie. We hebben het met ons vorige huis ook gedaan en er kwam nooit iemand op af. Nu woonden we toen ook al in het buitengebied, misschien dat het in een stad of dorp makkelijker gaat.
JenniferU schreef:De prijzen tot 170 zijn huizem waar bijv het 1 en ander aan gedaan moet worden zoals nieuwe keuken,badkamer enz.
Daar boven dus 170-180 heb je al een leuk huis wat aardig modern is.
Alleen hangt hier de prijs ook heel erg af vd wijk ( heerhugowaard dan).
We twijfelen nog best of we in de rivierenwijk willen wonen ookal zou het huis helemaal naar smaak zijn.
Puur vanwege de verhalen over de wijk. ( zoals de spaarne)
Als je er eenmaal zit kom je daar pas echt achter maar is het te laat
En toch speeld het in me achterhoofd mee wat jullie zeggen qwa geluidsoverlast vd rudbeckialaan.
Ook daar geldt als je er eenmaal zit kom je er achter en ben je te laat haha
JenniferU schreef:Bedankt voor je pb
Tevens net weer een bezichtiging ingepland
http://www.funda.nl/koop/alkmaar/huis-4 ... straat-31/
Leuk huis maar die tegels
Fee_ schreef:Ik vind het ook oranje. De tegels in onze badkamer zijn bruin
http://funda.nl/49795042
Wij gaan nu laminaat bestellen in de winkel en even een rondje woonboulevard in Leiderdorp voor wat inspiratie.