Zondag wil ik ook niet horen...Broertje komt met gezin en ik wil zo graag lekker buiten lunchen... Daarna tour kijken! (rijdt bij mij achter langs.) Moet.een beetje goed weer zijn dan, hoor...
Marcella
Geplaatst: 30-06-15 14:52
Britta31 schreef:
Ik ga morgen mijn dikke wollen oma dekens uitwassen.
Kijk maar uit dat de dekens niet krimpen door de warmte.
Ik ga nu in ieder geval pitten hoop ik.
Britta31
Hier is het ook goed toeven in het open veld, maar kom niet uit de wind ....pfffffffff....
tootje71
Geplaatst: 30-06-15 17:09
Hier idem ze staan gewoon in de volle zon te grazen terwijl ze zat schaduw hebben , vanmiddag de oppaskids met de sproeier laten spelen naast de wei en mijn paard kwam even een heerlijke douche halen .
Hou sites als lightningmaps.org en de facebook van Bliksemdetectie en stormchasers level 3 maar in de gaten, daar kun je genoeg info op vinden denk ik zo. Lightningmaps geeft je een goede signalering vna het onweer.
Dat zijn geen plaatjes waar ik blij van word joolien *vluchten kan nog * Als dat roze nou eens 100 km opschuift naar het oosten ? Dan ben jij blij toch joolien ? Want dan krijg je mijn portie ook en neem ik wel genoegen met minder deal?
Klopt, maar daar wordt meer mee bedoelt dat niet heel NL het krijgt. Dat het gaat gebeuren, is wel redelijk zeker.
PrizTwir
Geplaatst: 30-06-15 19:29
Natuurlijk is Friesland ook weer de banketstaaf. Ik hoop dat het zaterdagavond niet raar gaat, want ik moet dan in een tent slapen.... Oké als het echt raar gaat, dan vlucht ik.