amber15 schreef:Eeh.. hoe doe ik dat?
Install dit maar eens https://www.malwarebytes.org/lp/sem/5/? ... oCHJvw_wcB
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amber15 schreef:Eeh.. hoe doe ik dat?
amber15 schreef:Dankjewel! Er is zoveel te downloaden dat ik vaak door de bomen het bos niet meer zie.
Hij heeft gescreend en een hoop rommel verwijderd. Nu opent hij niet zo maar meer sites, maar de pop ups zijn er nog wel.. Kan ik daar een goede pop up blocker voor downloaden?
En o ja, hoe kan ik wijzigingen in 'instellingen' opslaan..??

HorseyDude schreef:amber15 schreef:Dankjewel! Er is zoveel te downloaden dat ik vaak door de bomen het bos niet meer zie.
Hij heeft gescreend en een hoop rommel verwijderd. Nu opent hij niet zo maar meer sites, maar de pop ups zijn er nog wel.. Kan ik daar een goede pop up blocker voor downloaden?
En o ja, hoe kan ik wijzigingen in 'instellingen' opslaan..??
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... -up-addon/
Instellingen opslaan gaat automatisch, geen omkijken naar.
Zelfs met op oude computer gegoogelde herstelopties daarvoor niks meer aan te doen.
Vientje schreef:Pffff wat een drama dat Windows 10! Installeren op 1 jaar oude Windows-8-laptop ging goed, paar uurtjes bezig geweest. Vervolgens werkte de touchpad niet meer, dat opgelost en toen startte die steeds megasloom op, en ook met geen mogelijkheid de WiFi meer aan de praat te krijgenZelfs met op oude computer gegoogelde herstelopties daarvoor niks meer aan te doen.
Uiteindelijk na een week kloten en knutselen de laptop maar gewoon volledig opnieuw geïnstalleerd met fabrieksinstellingen (Windows 8). Ben absoluut wel handig met computers maar dit was een aanfluiting!
Computer nu gelukkig weer als een zonnetje op Windows 8
HorseyDude schreef:Vientje schreef:Pffff wat een drama dat Windows 10! Installeren op 1 jaar oude Windows-8-laptop ging goed, paar uurtjes bezig geweest. Vervolgens werkte de touchpad niet meer, dat opgelost en toen startte die steeds megasloom op, en ook met geen mogelijkheid de WiFi meer aan de praat te krijgenZelfs met op oude computer gegoogelde herstelopties daarvoor niks meer aan te doen.
Uiteindelijk na een week kloten en knutselen de laptop maar gewoon volledig opnieuw geïnstalleerd met fabrieksinstellingen (Windows 8). Ben absoluut wel handig met computers maar dit was een aanfluiting!
Computer nu gelukkig weer als een zonnetje op Windows 8
Totdat je DIT krijgt...
[ Afbeelding ]
Dun dun duuuuuuuuuuun!
Valentijn5 schreef:Ik krijg ook nog steeds de melding om over te gaan naar windows 10 en ondanks ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen doe ik het maar niet meer. Straks kan ik niet meer terug naar windows 8 dat ging de vorige keer ook al moeilijk. Dus ik blijf bij windows 8 totdat ik windows 10 kan kopen. Dan heb je geen keus meer. Maar je kan die update niet uitschakelen of kan dat wel.
HorseyDude schreef:Valentijn5 schreef:Ik krijg ook nog steeds de melding om over te gaan naar windows 10 en ondanks ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen doe ik het maar niet meer. Straks kan ik niet meer terug naar windows 8 dat ging de vorige keer ook al moeilijk. Dus ik blijf bij windows 8 totdat ik windows 10 kan kopen. Dan heb je geen keus meer. Maar je kan die update niet uitschakelen of kan dat wel.
Gaat niet helaas
Valentijn5 schreef:Ik krijg ook nog steeds de melding om over te gaan naar windows 10 en ondanks ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen doe ik het maar niet meer. Straks kan ik niet meer terug naar windows 8 dat ging de vorige keer ook al moeilijk. Dus ik blijf bij windows 8 totdat ik windows 10 kan kopen. Dan heb je geen keus meer. Maar je kan die update niet uitschakelen of kan dat wel.