windows 10

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 08:56

amber15

Re: windows 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 21:58

Dankjewel! Er is zoveel te downloaden dat ik vaak door de bomen het bos niet meer zie.
Hij heeft gescreend en een hoop rommel verwijderd. Nu opent hij niet zo maar meer sites, maar de pop ups zijn er nog wel.. Kan ik daar een goede pop up blocker voor downloaden?

En o ja, hoe kan ik wijzigingen in 'instellingen' opslaan..?? :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:16

amber15 schreef:
Dankjewel! Er is zoveel te downloaden dat ik vaak door de bomen het bos niet meer zie.
Hij heeft gescreend en een hoop rommel verwijderd. Nu opent hij niet zo maar meer sites, maar de pop ups zijn er nog wel.. Kan ik daar een goede pop up blocker voor downloaden?

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... -up-addon/ :)

Instellingen opslaan gaat automatisch, geen omkijken naar.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:28

Tsjonge jonge...hij doet even een Windows update....is al een uurtje bezig,en het eind is nog niet in zicht...pffff....

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 11:05

papagroom schreef:
Tsjonge jonge...hij doet even een Windows update....is al een uurtje bezig,en het eind is nog niet in zicht...pffff....

Waarschijnlijk een upgrade naar een nieuwere Windows 10 versie? ;)

Dat neemt altijd meer tijd in beslag.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 11:21

Quad schreef:
papagroom schreef:

Waarschijnlijk een upgrade naar een nieuwere Windows 10 versie? ;)

Dat neemt altijd meer tijd in beslag.

Denk aan herfst update :)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 11:47

Klopt...er zit een compleet nieuwe versie in.
Heeft twee uur geduurd.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 16:02

HorseyDude schreef:
amber15 schreef:

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... -up-addon/ :)

Instellingen opslaan gaat automatisch, geen omkijken naar.

Hmm, mijn cursor reageert zo'n vijf seconde niet als ik het toetsenbord gebruikt heb. Ik krijg dat niet gewijzigd in de instellingen...

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 10:35

Pffff wat een drama dat Windows 10! Installeren op 1 jaar oude Windows-8-laptop ging goed, paar uurtjes bezig geweest. Vervolgens werkte de touchpad niet meer, dat opgelost en toen startte die steeds megasloom op, en ook met geen mogelijkheid de WiFi meer aan de praat te krijgen _-:( Zelfs met op oude computer gegoogelde herstelopties daarvoor niks meer aan te doen.

Uiteindelijk na een week kloten en knutselen de laptop maar gewoon volledig opnieuw geïnstalleerd met fabrieksinstellingen (Windows 8). Ben absoluut wel handig met computers maar dit was een aanfluiting!

Computer nu gelukkig weer als een zonnetje op Windows 8 :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 10:46

Vientje schreef:
Pffff wat een drama dat Windows 10! Installeren op 1 jaar oude Windows-8-laptop ging goed, paar uurtjes bezig geweest. Vervolgens werkte de touchpad niet meer, dat opgelost en toen startte die steeds megasloom op, en ook met geen mogelijkheid de WiFi meer aan de praat te krijgen _-:( Zelfs met op oude computer gegoogelde herstelopties daarvoor niks meer aan te doen.

Uiteindelijk na een week kloten en knutselen de laptop maar gewoon volledig opnieuw geïnstalleerd met fabrieksinstellingen (Windows 8). Ben absoluut wel handig met computers maar dit was een aanfluiting!

Totdat je DIT krijgt...

Afbeelding

Dun dun duuuuuuuuuuun!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 10:48

Ik wil hem ook weer terug zetten naar windows 8!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 10:50

Ik mag het hopen van niet :P Dan gaat dus gewoon de hard restart in werking hier want daar zit ik echt niet op te wachten. Suckers.

Mijn oude gewone computer draait tegen alle regels in nog op Windows XP, daar houd ik alle upgrades ook al heel wat jaren tegen O:)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:30

HorseyDude schreef:
Vientje schreef:

Totdat je DIT krijgt...

[ Afbeelding ]

Dun dun duuuuuuuuuuun!

Dat is alleen wanneer je de Windows 10 upgrade reserveert en wilt uitvoeren.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:51

Quad schreef:
Dat is alleen wanneer je de Windows 10 upgrade reserveert en wilt uitvoeren.

Nee hoor, had gehoord ook via Windows Update... komt ineens die popup in beeld omdat Microsoft Windows 10 ten koste van alles wil pushen pushen pushen!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:57

Dan ga ik net als bij de tablets van het werk de Windows Update maar eens even uitzetten zo }> Kan die mooi de boom in met z'n Windows 10! :Y)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:06

Vientje schreef:
Dan ga ik net als bij de tablets van het werk de Windows Update maar eens even uitzetten zo }> Kan die mooi de boom in met z'n Windows 10! :Y)

EDIT: oeps, updates uitzetten in XP. Achja kan je doen. Wordt toch niet meer ondersteund haha, silly me! ^_^"""

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:12

Maarre....ik heb Windows 8, en ook compleet nergens iets van bestanden van Windows 10 op staan <<)

XP draait idd geen updates meer nee, die is doodverklaard :P Computer is toch alleen nog maar voor Word/printen dus dat scheelt! Die trekt het nieuwe Windows vast ook niet, ding is 12 jaar oud inmiddels :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:28

Vientje schreef:
Maarre....ik heb Windows 8

AfbeeldingSORRY! :(

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:43

No worries, elke waarschuwing is er een! :D Bewapenen tegen windows 10 moet je op voorbereid zijn :P

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:50

Ik krijg ook nog steeds de melding om over te gaan naar windows 10 en ondanks ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen doe ik het maar niet meer. Straks kan ik niet meer terug naar windows 8 dat ging de vorige keer ook al moeilijk. Dus ik blijf bij windows 8 totdat ik windows 10 kan kopen. Dan heb je geen keus meer. Maar je kan die update niet uitschakelen of kan dat wel.

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 13:46

Ik ben juist super blij met window 10! Heb helemaal geen problemen en mijn laptop (voorheen Windows 8) is juist veel sneller en soepeler gaan lopen! En window 8 vond ik echt verschrikkelijk om mee te werken, window 10 is veel duidelijker en overzichtelijker.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 16:16

Bij mij is het juist andersom.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 17:27

Valentijn5 schreef:
Ik krijg ook nog steeds de melding om over te gaan naar windows 10 en ondanks ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen doe ik het maar niet meer. Straks kan ik niet meer terug naar windows 8 dat ging de vorige keer ook al moeilijk. Dus ik blijf bij windows 8 totdat ik windows 10 kan kopen. Dan heb je geen keus meer. Maar je kan die update niet uitschakelen of kan dat wel.

Gaat niet helaas

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 17:39

HorseyDude schreef:
Valentijn5 schreef:

Gaat niet helaas

Dankjewel voor je antwoord.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 23:22

Valentijn5 schreef:

Jawel hoor, zoek maar op Google. Je moet een Windows update genaamd kb3035583 verwijderen, pc herstarten, opnieuw die update laten opzoeken door Windows update en dan die update verbergen. Dan ben je er, voorlopig, vanaf.