Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marsu schreef:Een hennepkwekerij kan je zelfs in speciaal daarvoor gemaakte tentjes met lampen en afzuiging houden. Dat is formaat kledingkast. Zoveel ruimte kost dat niet en je ruikt het ook niet. Ik wil je buurman niet beschuldigen, maar je hebt echt maar weinig ruimte nodig.
lifaya schreef:Ik ben meerdere keren bij hem thuis geweest en gezien het feit dat hij net zo'n groot huis heeft als ik heb zal het erg moeilijk zijn om een wietplantage te verstoppen lol.
Ik heb helaas vandaag geen tijd gehad. Mijn kitten schijnt een parasiet te hebben en moest naar een dierenarts nog snel gaan voor een test en kuurtje, ook lekker weer kosten gemaakt.
lifaya schreef:Wij hebben geen zolder, enkel een woonkamer en slaapkamer. Dus echt makkelijk verstoppen is het niet.
Daarbij heeft hij ook moeten bij betalen, dus zou het onlogisch zijn als die aftapt want dan hoort hij juist niet bij te betalen.

Yvank_ schreef:Met enkel ik heb een absurd hoog gebruik en dat kan niet voor mijn huishouden maar ik heb nog niet laten uitzoeken wat de oorzaak is, kunnen ze niks.
het laatste wat ik nu nog ga meten is mijn computer. Die laat ik vandaag de hele dag even aanstaan. Inmiddels staat de meter op 88172
Dus dat zal echt niet nu gebeuren.