Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dammie1 schreef:Zo'n maximale hypotheekberekeningstool op internet zal heel conservatief schatten wat je kunt krijgen, anders krijg je allemaal boze mensen op je buro bij het echte gesprek als adviseur zijnde.
Wat die tool niet kan zien is of je een BKR notering hebt, of je je salaris te rooskleurig inschat.
tita schreef:Wat wel raar vind op basis van structureel overwerk kun je meer hypotheek krijgen
Traiectum schreef:Je voortuin is een deel van de eerste indruk van je huis. Dan is het toch juist goed als het er gezellig uitziet, ipv dode plantjes? Ik weet van vrienden dat ze vaak eerst zelf de buurt en de buitenkant van een huis gingen bekijken, voordat ze een afspraak bij de makelaar maakten.
't blijft balen, dat snap ik
WillemYntJee schreef:Dankje! Tevreden met argenta? Volgens de hypotheker kunnen wij t best bij hun onze hypotheek nemen, maar ik dacht dat t een buitenlandse bank was (en daar voelde ik me ivm garanties etc niet prettig bij) maar na even googlen kwam ik erachter dat ze al sinds 97 op de nlse markt zitten
tita schreef:Amanda klopt vaag wat je zegt maar 6 % moet je mee financieren daar wordt alles van betaald oa je hypotheekad iets, je notaris, bouwkundig onderzoek al die kosten opgeteld gaat van je kk lening af en wat je overhoudt kun je volgend jaar terug vragen bij de belasting.
Maar dit jaar moet je dus 1% al zelf mee financeren