Wij hebben het destijds gedaan met ammonia. Kost geen drol, maar stinkt wel.
Tinky12
Geplaatst: 11-04-13 13:58
Met ammonia wel heel goed ventileren,niet zo gezond voor keel en longen
Anoniem
Geplaatst: 11-04-13 14:08
borrie01 schreef:
Ik zou toch bijna overwegen om naar de andere kant van het land te verhuizen. Hier in noord-Holland heb je met mazzel een klein 3 kamer app voor die prijs.
Mijn idee
Ik ga nu klussen bij Liselot
Kentaro
Geplaatst: 11-04-13 14:10
Eet smakelijk.....
Anoniem
Geplaatst: 11-04-13 17:02
Geen pizza!!
Wel nicotine voor een paar maanden, we gingen het behang van de muur halen met vloeibaar spul en er kwam bruin water vanaf.
Iieeeks handschoenen en mondkapjes op dan. Maar het resultaat is er dadelijk wel naar. Maar geen pizza?
Krijg wel een deja vu trouwens. De huurwoning waar we toen in een week tijd moesten verhuizen zag er ook zo uit. Alleen dan niet van het roken maar van koken en aangekoekt vet van jaren en jaren het zat echt door de hele benedenverdieping. Inclusief jute behang. Later kregen we excuses van de woningbouw dat ze de woning zo hadden aangeboden. En ook het huis waar we nu wonen zag er niet zo uit maar de afzuigkap en afwasmachine wel ook. Nooit gebruikt meer door ons en later ook weggehaald. Jakkes.
Jemig................ Aan die thermostaat zou ik ook echt niet meer beginnen met schoonmaken (volgens mij komt er anders iedere keer dat je hem aan zet, nicotine uit.... )
Joolien, beetje jammer dat de beloofde pizza uitgebleven is
Quick 'n Brite werkt ook goed. Daarmee kwam ik erachter dat mijn verwarming, die ik al met regelmaat met andere producten had schoongemaakt, eigenlijk wit was in plaats van beige.