Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ssssuus schreef:Dames!
Hebben jullie enig idee of ze ook deze dingen hebben?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20165486/
Groetjes!
Max_en_Max schreef:ik zie in de openingspost een tondeuse staan, er staat bij dat deze NIET geschikt is om je hele paard mee te scheren, heeft iemand dat getest? Waarom dan niet? (ik neem aan dat hij dan kapot gaat ofzo) Ik moet namelijk eenmalig een shetlander scheren, maar zou dat echt niet lukken hiermee?
little_birdy schreef:Max_en_Max schreef:ik zie in de openingspost een tondeuse staan, er staat bij dat deze NIET geschikt is om je hele paard mee te scheren, heeft iemand dat getest? Waarom dan niet? (ik neem aan dat hij dan kapot gaat ofzo) Ik moet namelijk eenmalig een shetlander scheren, maar zou dat echt niet lukken hiermee?
dat gaat je never nooit niet lukken
tis al lang werk als je alleen de benen moet doen .....
liefpaardjee schreef:heeee,
een vriendin is over een week jarig en ik wilde een soort make-up/douche mandje
samenstellen maar wat zijn nou leuke dingen om erin te doen, k heb nu kokos douche
gel + bodylotion, een lavendel douche gel, een haarmasker en scrub
Mandy517 schreef:liefpaardjee schreef:heeee,
een vriendin is over een week jarig en ik wilde een soort make-up/douche mandje
samenstellen maar wat zijn nou leuke dingen om erin te doen, k heb nu kokos douche
gel + bodylotion, een lavendel douche gel, een haarmasker en scrub
Dit zijn al leuke dingen ja! Ze hebben ook gezichtsmaskertjes, dingen voor nagels.. paar chocolaatjes erbij?
Aranel schreef:Ik ben gisteren ook ff geweest, ik moest bij een peuterspeelzaal langs die zowat tegenover de Action zit, tsja dan ben je verplicht om even naar binnen te gaan
Zag dat ze setjes nepwimpers hadden, 3 paar voor 90 cent!! Heb gelijk 2 doosjes meegenomen haha, ben benieuwd of de kwaliteit een beetje goed is. Kan ik me niet voorstellen voor dat geld namelijk. Verder heb ik Rimmel mascara gehaald, was nog geen 3 euro! En een 3 pack strings, lipgloss (geen aanrader), 2 zakjes elastiekjes voor 't peerd, cupcake set voor oranje cupcakes en nog iets, weet niet meer wat