wow wat leuk zeg dit topic dit ga ik echt volgen. want als goed is moeten wij over 2 weken ons nieuw huis verbouwen en hier kan ik veel leuk ideetjes weg halen. en heeft iemand nog tips met een mooie muur verf? hou vooral van landelijke inrichting
Leuke meubeltjes! hou je er nog wat aan over vd verkoop? De tijd die er in gaat zitten plus het geld voor goede verf, ik dacht dat je daar niet veel aan overhoudt haha.
Pff... nog 2 achterwandjes aflakken maar dat doe ik morgen. Kom precies goed uit met de verf van de week nog glaslatjes kopen en dan van het weekend de kast in elkaar zetten. Nachtkastje is nu helemaal af. Zal morgen even een foto maken!
erg leuk ik zou me alleen ook gaan verdiepen in fotografie.. Foto's verkopen je product.. dat groene is ook erg smaak gericht en sommige mensen kunnen daar slecht door heen kijken.. Eerste indruk is bepalend dus zou me daar toch in gaan verdiepen..
Blablabla11
Geplaatst: 14-02-13 00:49
Babykamer begint hier vorm te krijgen.. Moet ook wel loop op zijn eind.. De commode is bijna klaar op de handknoppen na
wieg die mijn moeder helemaal heeft opgeknapt voor mij
Boom die mijn vader heeft gemaakt en ik heb de vogelhuisjes gemaakt maar die moeten nog worden opgehangen
De commode met in de achterste de nieuwe handvat die er nog op komt
Lindy1982 dat weet ik.. Alleen werk ik - aangezien wij driehoog in een flat wonen - beneden in onze berging met een lelijke betonblokken muur. Heb voor nu een groene doek voor de muur gehangen maar bedankt voor de tip..
Geplaatst: 14-02-13 11:08
ohh wauw wat gaaf lindy dat hout aan de muur krijgt mijn zoontje op zijn nieuwe kamer ook, ligt al klaar. de babykamer kan ik nog niet veel aan doen, eerst maar eens ondekken of die blauw kan blijven of roze moet gaan worden
ondertussen is wel de buffetkast zo goed als klaar, kan alleen nog niet slagen voor knopjes en de schanieren zitten we nog over te tubbe
Wij moeten wat buizen weg werken. Dus manlief heeft een geraamte gemaakt en daar komen ze tegen aan. Op 3 punten bevestigd. Boven midden onder. Mijn vader heeft een spijker schiet app. Dus daarmee gaan we ze vast schieten.
Zal eens op die site kijken. Ik was tot nu toe alleen hier in de buurt geweest
Gypsylady
Geplaatst: 14-02-13 12:12
Die porseleinen knoppen kun je ook bij de xenos kopen Heb ik die van mij ook gekocht in het met delfsblauwe motief Kosten daar bijna niets en best wel veel keus
Je hebt tegenwoordig ook behang dat net planken lijkt Kijk maar is bij bv behang sloophout
Ik wil graag de schuur in de tuin met planken bekleden voor meer sfeer (vriendlief is nog niet enthousiast), maar een geraamte klinkt wel vrij logisch, dan hoef je niet 300.000 gaten te boren.
Quellian, je kan idd beter een geraamte tegen de schuur aan schroeven en daar de planken tegenaan plaatsen, anders boor je jezelf een versuffing in die stenen met geraamte zet je gewoon een setje latten/balkjes tegen de muur vast om de x meter en dan hoef je niet voor te boren om te planken er tegen aan te zetten