Ik zou zelf ook in het halletje een droogloop mat nemen,en dan beetje in de kleur van je vloer in de kamer. Het is makkelijk in onderhoud ( als je beesten heb kan je hem gemakkelijk met een rubberen bezem geheel schoon krijgen bv) En geen voet afdrukken op laminaat/(of wat je al heb liggen), in de gang.
Kentaro
Geplaatst: 30-11-12 15:19
Die eerste link (vind dan alleen die staande lamp er helemaal niet bij passen... )
Is dat niet de kleur taupe?!
shantal
Geplaatst: 30-11-12 15:25
Hij zet trouwens een andere foto neer Maar idd mooi ook hihiih.
Ja maar het gaat bij meer om de muurkleur hihih Ik vind die van die donkere kamer net ff te licht denk ik,heb hier ook witte meubels. Maar vind die donkere kamer kwa meubels wel mooier.
Ik zat ff voor de grap te kijken in de webshop,pff je mag wel flink in de buidel. Zag een mooi hertengewei kroonluchter kwantakosta € 925,00
Zit nu te kijken naar een kleuren waaier van taupe kleur.
Hier staan ook mooie kleuren op; bv dune nr3 of nr 4
Kentaro
Geplaatst: 30-11-12 15:45
Hoe de kleur uitvalt, ligt ook weer aan het soort verf Het ene of andere merk zit echt verschil tussen! Daar zou ik wel even goed naar kijken! (kan anders ook wel aan m'n vriendin vragen welke zij heeft!! Dat lijkt echt heel erg veel op de kleur van de foto)
Ja maar wil dan 2 iets donkere muren en 2 wat lichter hebben dan. Dus dan zou ik de donkere kleur in de donkere hoek kunnen doen,want als ik de lichte gebruik dan kan ik beter alsnog alles 1dezelfde kleur gebruiken.
Kentaro
Geplaatst: 30-11-12 15:58
Dat is zeker een leuk idee, maar zou dan wel kijken of je juist een brede of juist langere kamer hebt en dan de donkere en lichte kleur dusdanig aanbrengen dat je het optisch het mooist krijgt!
Ik heb maar 1 lange muur waar de tv tegen staat.(dus ik zit tegenover de lange muur) En dan 3 korte muren.
Dus denk dan dat het mooiste zou zijn om de tv muur licht doe,samen met het muurtje links ervan. En dan rechts van de kamer en achter de bank een donkere.(hier hangt ook een grote spiegel.
wat een mooie meubelen...de grove op de eerste link komen een beetje overeen met wat wij hebben staan alleen zijn de poten wat smaller en is de kleur lichter.
shantal
Geplaatst: 30-11-12 16:31
Ja toch. Nou voor volgend jaar staat dan alweer op de planning hihiih (huis is net geschilderd)
Wil 2 soorten taupe kleur. En dan wil ik boven aan witte plinten; De kozijnen gaan ook weer terug naar wit. En alweer een nieuwe bank,weet alleen niet of ik die in het wit ga nemen met de beesten. Maar zo 1 wil ik;
Ik hoop dan toch wel eindelijk klaar te zijn ondanks dat ik dacht dat ik dat nu ook al bijna was.
Ja zeker,mag denk ik alleen wel aardig wat ervoor neer leggen denk ik Hihihi het liefst rij ik nu naar de gamma om alles te halen,maar helaas gaat dat hem niet worden ,zit ziek thuis.
Kentaro
Geplaatst: 30-11-12 16:35
shantal, is die eerste foto jullie huis???? WOUW DAN ! Ik zou met m'n honden nooit voor een witte bank gaan Zit zelfs eerder aan leer te denken, maar persoonlijk vind ik stof fijner
Nee was dat maar waar hihihi. Er staan wel in dit topic foto s van ons huisje(of in het vorige topic alweer)
Nee idd,en soms wil de hond ook nog wel een op de bank liggen. Ze hebben deze bank ook in een taupe kleur of donkerder,maar dan word alles zo in zijn geheel met 1dezelfde kleur dat vind ik ook weer niks.
Persoonlijk vind ik die eerste bank het mooiste!! (die donkere!)
Wij hebben nu een hoekbank en over de ene helft een kleed voor de honden. Mooi staat het niet, maar de honden liggen er zo graag, dat ik dat dan er wel weer voor over heb
Ja precies,denk dat die donkere mijn eerste keus zou zijn. En die witte 2de keus.
Ik heb nu ook een zwarte bank (had ik al gekocht voordat ik mijn meubels had) dus om dan donker te blijven vind ik niet erg. Nadeel van mijn hond is,dat die midden van de bank gaat liggen hihihi (als wij naar bed zijn.of weg zijn). Ik heb nu ook een wollige kleed over de bank omdat het er anders niet uit ziet.
Wij hebben die donkere, maar die is lang niet zo donker als op de foto. De 2e kleur ziet er op de foto mooi uit maat in het echt vind ik het een beetje een viezig kleurtje.