Ik zou ze daarna alleen wel in een gerecht verwerken ipv aardappelen, vlees en groente, want ik vind het er niet lekkerder op worden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou ze daarna alleen wel in een gerecht verwerken ipv aardappelen, vlees en groente, want ik vind het er niet lekkerder op worden.
het is een kwestie van veel oefenen en dan krijg je het echt te pakken.
Eef_Bam schreef:volgens nibud 152 euro per maand imd, ik kom daar wel net iets onder, zit niet voor niets in dit topic.
En ik kook ook regelmatig meerdere porties en vries de rest in.
Nu kook ik vaak 1 portie als ik alleen eet, maar eet vaak simpele dingen met alleen vlees of vis en groente rauw of gebakken.
We hebben zelf een minivriezertje maar heb sinds een paar maand een grote vriezer erbij
Echt ideaal, en ik koop nu ook meer aanbiedingen die ik kan invriezen of uit 't vriesvak.
). En dan moet je er de volgende dag weer iets mee verzinnen. En de dag erop weer
. Als je met twee personen bent is het in 1 a 2 dagen gewoon op en hoef je de groente minder lang te bewaren.imd schreef:Ik kan (nog) niet voor 1 persoon koken. Doe het nu niet vaak, en maak altijd teveel