Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:24

Wrs zal processor en ram geheugen ook wel minder zijn bij de mini :)

Als je de home knop ingedrukt houdt en dan en dan linker teken (die punt diagram dinges) en dan naar RAM en dan geheugen wissen. Gooit ie ff alle apps die op de achtergrond draaien eruit. Er zijn er een aantal die op de achtergrond blijven draaien dus als jij er een seconde later weer op drukt zal ie opnieuw zeggen dat er een paar gesloten zijn. Das niet erg, anders doet je telefoon t ook niet. Maar er zijn ook genoeg apps die soms op de achtergrond door blijven draaien terwijl die totaal geen nut hebben (bijv door ''verkeerd'' afsluiten oid). Die sluit je dan af :)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:57

Blacky94 schreef:
Als je de home knop ingedrukt houdt en dan en dan linker teken (die punt diagram dinges) en dan naar RAM en dan geheugen wissen. Gooit ie ff alle apps die op de achtergrond draaien eruit. Er zijn er een aantal die op de achtergrond blijven draaien dus als jij er een seconde later weer op drukt zal ie opnieuw zeggen dat er een paar gesloten zijn. Das niet erg, anders doet je telefoon t ook niet. Maar er zijn ook genoeg apps die soms op de achtergrond door blijven draaien terwijl die totaal geen nut hebben (bijv door ''verkeerd'' afsluiten oid). Die sluit je dan af :)

Thanks! +:)+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:06

Mijn microfoon is nog steeds stuk waardoor ik niet kan bellen. Ik ga eerst mijn telefoon totaal resetten, heel misschien helpt het wel. Anders moet hij opgestuurd worden :=
Dan zit ik dus mooi wel 3 weken zonder telefoon..

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:54

Hier ook probleempje met S3 .
Sowieso heb ik allemaal krasjes op het scherm , mede oorzaak de flipcover waar dan stof lid tussen komt en gaat schuren .
Maar veel erger , hij wil niet fatsoenlijk meer laden .
Meer mensen dit probleem ?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 00:00

Laurabyoux schreef:
Mijn samsung galaxy s3 is doorgebrand.
Hij werd KOKEND heet.

Hij liep ook continu vast en viel uit.

Voor mij nooit meer een samsung, dit valt namelijk ook buiten de garantie.

Herkennen jullie dit?

Heb dit gehad met een Sony ericson en dat is netjes geregeld door mijn provider ....
Dit mag nl niet gebeuren bij normaal gebruik

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 00:03

Laurabyoux schreef:
Nee de winkel kon niets regelen...
Valt niet onder de garantie. We gaan nog wel naar een samsung store voor een second opinion.

Ik vind het echt schandalig, dit mag echt niet gebeuren. Ik ben super zuinig op mijn telefoons.

Ik heb nu voor 140 euro een nieuw abbo met een iphone. Moest ook nog 75 betalen om mijn abbo af te kopen. Ik vind het behoorlijk veel geld en voel mij niet serieus genomen.

Gelukkig gaat het met jullie telefoons wel goed, ik baal alleen want ik vond het een fijne telefoon.

Het laten maken van het probleem gaat mij meer geld kosten dan een nieuwe samsung galaxy, dus dat was ook geen optie en ik moet eerlijk zijn dat ik dat dus ook niet meer durf...

Je oude abbo afkopen voor 75 euro ?
Koopje .
Hoewel je Samsung het nog gewoon had moeten doen .
Ben wel benieuwd welke provider je laat afkopen bij defecte gsm ?
Mag per pb als je het wilt vertellen .

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 10:37

Blacky94 schreef:

Dit soort dingen vind ik echt super handig om te lezen!

Fijn topic :j

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:02

Blacky94 schreef:

Wow stond 600 van de 830 mb nog en iets van 24 apps :+ Kan het geen kwaad? Hij is nu aan het wissen. Ik sluit wel altijd na een app gebruikt te hebben en meteen af door home knop en dan dat prullenbakje!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:43

Zinzi_jewel schreef:
Hier ook probleempje met S3 .
Sowieso heb ik allemaal krasjes op het scherm , mede oorzaak de flipcover waar dan stof lid tussen komt en gaat schuren .
Maar veel erger , hij wil niet fatsoenlijk meer laden .
Meer mensen dit probleem ?

Heb je al een andere lader geprobeerd, om uit te sluiten dat het aan de telefoon ligt?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:40

Ja , heb die van mijn vriend geprobeerd en dat gaf zelfde euvel en toen nieuwe gekocht . Wederom hetzelfde !
Mag hem opsturen ter reparatie ...
Ben benieuwd . Betekend wel 2 weken zonder gsm ...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:10

xkimmx schreef:
Blacky94 schreef:

Wow stond 600 van de 830 mb nog en iets van 24 apps :+ Kan het geen kwaad? Hij is nu aan het wissen. Ik sluit wel altijd na een app gebruikt te hebben en meteen af door home knop en dan dat prullenbakje!

Hij zit bij mij vaak zat rond de 700. Kan verder geen kwaad maar af en toe ff leeg gooien is dan wel zo prettig :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:08

Bij mij staat hij op 664 van de 832 mb. Als ik op geheugen wissen tik, dan geeft hij aan dat er 5/6 apps gesloten zijn, maar een paar seconden daarna staat hij weer op 705mb en hij gaat ook niet lager?

*edit*

En ik heb 0 actieve apps geeft hij aan :+

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:21

Je telefoon gebruikt ook RAM om te kunnen draaien he, t is net een mini computer. Er zullen dus altijd standaard processen op de achtergrond draaien anders doet je telefoon het niet. T is vooral handig om apps die niet goed afgesloten zijn af te sluiten. Lager dan 600 MB ga je nl wrs nooit komen ;)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:27

Oke haha dan weet ik dat :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:18

Echt wel :P Bij mij 403 MB van de 832MB.

Blacky94, dat wist ik nog niet. Handig dat je het via de home knop alle active apps in een keer kunt uitschakelen.

Edit: ondertussen staat hij op 510 maar bij actieve apps staat dat er geen actief is :+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 23:37

Ik had al in dit topic gezocht of het probleem wat ik heb met mijn mini hier al was voor gekomen maar kwam het niet tegen.mocht ik er over heen hebben gelezen dan bij deze mijn excuus... :o

Sinds een week of twee geeft mijn telefoon (nieuw sinds februari) erg vaak aan op een zwarte balk dat google play store is gestopt....op dat moment blokeerd mijn telefoon een paar seconde.
Als ik dan op ''oke'' druk dan doet hij het meestal weer maar na een paar seconde herhaald het zich weer.
Zo heb ik een uur helemaal nergens last van en zo doet hij het gewoon een paar uur niet zoals hij zou moeten doen....Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen?
Ik kan niet meer in de app store komen,opent hij niet meer en denk dat hij nu de updates nu niet meer uitvoert.
Zouden ze mijn bij de Kpn winkel mij hiermee willen helpen want heb er echt de ballen verstand niet van :')

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 10:09

Ja heb ik ook met mijn grote s3, heel vaak rabobank of facebook is gestopt.. Als ik dan ff alle apps sluit doet die het meestal wel weer of opnieuw opstarten!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 21:20

Glossi schreef:
Echt wel :P Bij mij 403 MB van de 832MB.

Blacky94, dat wist ik nog niet. Handig dat je het via de home knop alle active apps in een keer kunt uitschakelen.

Edit: ondertussen staat hij op 510 maar bij actieve apps staat dat er geen actief is :+

Dan zal jij wrs niet zoveel apps hebben als ik heb :P
Heb er geloof ik 5 of 6 pagina's op staan x)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:44

1 pagina en 3 apps :') Stelt niets voor bij jou 5 of 6 pagina's hihi.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 10:35

Ik heb mijn scherm uiteindelijk laten maken voor 185€ dus ik zoek nu een nieuwe eigenaar :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 13:21

Heeft iemand van jullie een oplossing voor het volgende:
ik had altijd bovenin de homepagina een blok met tijdsaanduiding en temperatuur aanduiding. Ook gaf hij dan met een plaatje aan of het zonnig was of sneeuw of nacht.
Sinds gisteren is dat opeens foetsie.

Ik had gisteren wel problemen met de buienalarm-app, die liep steeds vast. Die heb ik verwijderd en later weer opnieuw er op gezet. Ik weet eigenlijk niet of dat weerblok een onderdeel van de buienalarm-app is of dat het wat anders is.

Hoe kan ik dat plaatje met tijd/temperatuur weer terugkrijgen?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 14:19

Via je widgetmenu weer terugplaatsen op je homepagina.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 15:22

Super! Dank je wel!!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:16

Nou mijn geliefde S3 is opgestuurd naar de reparatieservice. Ik hoop maar dat ze hem kunnen maken, maar anders krijg ik gewoon een nieuwe. Zou ik ook niet erg vinden eigenlijk :')
Ik zit nu de komende tijd met een Galaxy Apollo en vanaf morgen misschien een Sony Xperia Neo. Dus gelukkig ben ik niet telefoonloos :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:09

Heeft er hier iemand tele2?

Ik heb nooit 3g maar staat altijd een r
Had hiervoor andere provider en had ik er wel 3g stam