Ik was mijn haar alleen maar met kappersshampoo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:Zidore: Lioesjecryos heeft het over beide in haar postgoed lezen
Ik was mijn haar alleen maar met kappersshampoovan goedkope shampoos wordt het sneller vet en breekt het sneller. Bestel het wel via internet, stuk goedkoper
Zidore schreef:het ging hieronder over het verfsysteem en jij hebt het over kolonisten van catan uitbreiding
ach, het is beide bij de action verkrijgbaar
SimoneDV schreef:liesjecryos schreef:zidore dat is hem!ik hoorde vanochtned van mijn vader dat ie hem ook had gekocht toen laast mijn broer uit huis ging.In 1 dag tijd was de hele kamer geverfd.Nu heeft mij pa een speelhok voor zijn hobby.
En wat is dat catanspel waar iedreen het over heeft.Ik heb hem al eens in mijn handen gehad,maar je moet het blijkbaar uitbreiden ofzo?
ze hebben 1 uitbreiding voor bij het basis spel, die uitbreiding heet historische scenario's twee.
En dan hebben ze er (volgens de website 6 maar ik kon er maar 4 vinden) en dat zijn uitbreidingen waarbij je het basis spel + uitbreiding de zeevaarders nodig hebt.
Ik heb er een blog post over geschreven:
http://www.maccia.nl/KHTLI/?p=10080
barbar schreef:ik was vandaag ook weer even in de action.
ik ging voor de slakkenslijm gel en voor een regenpak, de regenpakken hadden ze niet meer, verkoopster vertelde dat die uit de schappen waren gehaald en terug waren gestuurd, (weet een medewerker action-bokker hier de rede van?).
verder nog wat door de winkel gelopen en natuurlijk bleef er weer heel wat aanmijn vingers plakken, ao leuk shirtje, oogpotloot in drie kleuren, deurstopper en nog wat dingetjes.
iloonaa__ schreef:Ik kwam vanmiddaf thuis van de action, doe me pot slakkenslijm open,
Zit ie maar voor iets meer dan de helft vol!klopt dat?
Ik voel me weer bedrogen! En heb geen zin om terug te gaan, en hoe moet ik dat uberhoupt hard maken aan de balie?