Liesje89 schreef:Blijkbaar heeft niemand interesse in de hoesjes, VidalyssaDus ik denk niet dat jezelf quoten helpt..
Blijkbaar helpt het ook niet om voor een ander te denken
want ik quote mezelf een keer omdat niet iedereen altijd terug leest
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sjors493 schreef:mag ik vragen wat jullie voor de Samsung Galaxy S2 betaald hebben?
)
ruitje schreef:Even een vraagje: word die van jullie soms ook LOEIHEET? Ik zat te internetten laatst en ik kon mijn vingers er gewoon niet op houden, ik zit te twijfelen of ik ermee terug zal gaan....
Emmaa schreef:Ik heb ook de Galaxy S 2, gratis bij mijn HI verlengin, hij bevalt geweldig ookal ben ik een echte Apple freak.
Ga morgen dit hoesje bestellen http://www.mobielbereikbaar.nl/product/ ... zard-white
Monica schreef:Over de hete telefoons: Hebben jullie de nieuwste updates op de telefoon geïnstalleerd? Er schijnt bij sommige toestellen een bug te zitten waardoor de telefoon heet kan worden. Dit zou met de nieuwste update verholpen moeten zijn. Zo niet, zou ik idd terug gaan met je toestel
Marijke_1995 schreef:Even een vraagje.. Ik heb de Samsung Galaxy S plus,
maar ik hoop dat het voor jullie hetzelfde is.
Ik heb nu heel wat muziek op mijn telefoon staan,
maar ik wil er een playlist van maken.
Nu moet ik elke keer op volgende klikken als het liedje is afgelopen,
maar ik wil dat het in een keer doorgaat.
Iemand een idee hoe dat moet?
Heb mijn huidige compact camera aan mijn vader verkocht, en wil de Galaxy S2 ook als 'compact camera' gaan gebruiken
(heb een spiegelreflex voor 'goede' foto's, maar een kleintje is leuk voor tussendoorkiekjes)
)
Bonjoy schreef:Hebben jullie ook voorbeeldfoto's die met de Galaxy S2 zijn gemaakt?Heb mijn huidige compact camera aan mijn vader verkocht, en wil de Galaxy S2 ook als 'compact camera' gaan gebruiken
(heb een spiegelreflex voor 'goede' foto's, maar een kleintje is leuk voor tussendoorkiekjes)