Naath86 schreef:Orlando vind je meubels heel gaaf!! Mooie lichte kleur ook! Wat voor een soort hout is het?
gebruikt steigerhout en heb het als bescherming in de olie gezet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Weet nog niet zeker of ie past waar ik wil, want daar komt ook misschien nog wel de kapstok.. We zijn er nog niet helemaal uit in de hal, maar anders heb ik er vast boven wel een mooi plekje voor! En anders zet ik hem gewoon weer op MP! Ik hou echt van Marktplaats, vind dat altijd zo leuk!!
.
Nog laat bezig Inge!
Jij ben t een stuk fanatieker.
. Ik moet nog 6 deuren in de lak, nog 2 schuifdeuren helemaal in de grond verf en dan aflakken, en de schouw in de grondverf en aflakken, oja en de plinten (37 meter) moeten nog gelakt worden. En in het voorjaar de voordeur en 2 raamkozijnjtes nog aflakken. Maar dan is het ook echt klaar
.
helemaal vergeten, kom szm. De trap zit nu 3 keer in de grondverf
klein communicatie foutje, ik had de trap al twee keer in de grondverf gezet, maar er waren inmidels alweer wat stukjes beschadigd. Toen mijn moeder gisteravond kwam helpen, heb ik haar gevraagd de trap bij te werken met grond verf. En die heeft gezellig de hele trap in de grondverf gezet
Nouja er zit nu een goede basis op laten we maar zeggen
Hij moet nog twee keer in de lak, maar dat moet dan altijd op een dag, wanneer er de volgende twee dagen niemand naar boven hoeft, en dat is wat lastig plannen
Leuk hoor, dit stadium vondt ik erug leuk. Nu kun je alvast helemaal wegdromen in het zal worden