Prepaid zou ik hem niet nemen want hij kost als los toestel ongeveer 460 euro.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marion_ schreef:Ik mag ook weer een nieuwe telefoon uitzoeken! (En snel ook)
Ik wil graag weer een samsung, maar ik twijfel echt heel erg.
Collega op mijn werk zei dat ik de samsung galaxy S moet nemen, maar nu lees ik dat die vaak vast loopt. Is dat heel vervelend?
Ik kan ook de samsung galaxy gio nemen, die is ook wat handzamer, maar is de S beter of niet? Ik lees hier wel dat mensen er tevreden over zijn, maar ook in vergelijking met de S?
Cayenne schreef:Een vriendin van mij heeft de HCT Wildfire S en is er erg tevreden over![]()
Hebben jullie trouwens een hoesje of wat dan ook ter bescherming om je telefoon?
Ik heb een leren hoesje er omheen en over het scherm beschermfolie, maar iedereen verklaart me voor gek "want het is toch een gebruiksvoorwerp". Ja, maar ik ben nogal zuinig op mijn mooie Arcje![]()
Meliaforever schreef:Samsung Chat heb ik, maar internet doet soms lastig. Dan zegt die dat er onvoldoende geheugen is of dat die de site niet kent. Je kunt ook geen youtube filmpjes afspelen. Verder vindik het wel een makkelijk simpel telefoontje.
Nessa schreef:ik zit te twijfelen tussen de samsung chat 335 en de nokia c3.
Las al ergens dat het internet sneller zou zijn op de c3?
Wat zijn er nog meer voor verschillen? Welke telefoon is nou ook echt fijner?!
Nessa schreef:ik zit te twijfelen tussen de samsung chat 335 en de nokia c3.
Alou schreef:Nessa schreef:ik zit te twijfelen tussen de samsung chat 335 en de nokia c3.
Ik ook!
ik wil der mee op bokt en op msn kunnen voor de rest moet ie gewoon lekker met smsen zijn
mijn oude telefoon is echt aan vervanging toe. gaat smsen en enzo uitzich zelf