Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Nou, hier kan ik meepraten!
Ons huis staat ook al een half jaar te koop, en 1 kijker gehad..
We hebben ook al zelf iets anders gevonden, maar we durven het gewoon niet te kopen. We willen absoluut geen jaren dubbele lasten!
denice schreef:Nou, hier kan ik meepraten!
Ons huis staat ook al een half jaar te koop, en 1 kijker gehad..
We hebben ook al zelf iets anders gevonden, maar we durven het gewoon niet te kopen. We willen absoluut geen jaren dubbele lasten!
Citaat:Monique, wat super dat je zo'n stap neemt voor je man. Voor de liefde heb ik een hoop over, maar je moet toch maar kunnen aarden een paar duizend kilometer verderop
beccy schreef:Hoi allemaal,
Mag ik me hier ook melden?
Ook hier een huis te verkopen wat niet echt meevalt op het moment...staat al van oktober 2008 te koop en voor maar 72500 euro!!! (dus wie zoekt er nog een leuke vakantiewoning in het zonnige zeeuws vlaanderen??) Ondertussen ook een lekkage gehad aan het platte dak en dus een nieuw dak kunnen laten leggen...grrrr maar ja..Morgen 2 kijkers dus hoop dat eindelijk 'the one' ertussen zit.
Dit is ons huis...
http://www.funda.nl/koop/ijzendijke/hui ... pstraat-5/
veerledec schreef:Mag ik vragen waarom op Funda niet de volledige advertentie staat? Ik kom dit wel vaker tegen, en een huis moet me wel erg aanspreken wil ik de moeite nemen de site van de makelaar te gaan zoeken en op die site dan nog eens het huis te zoeken.
Succes morgen trouwens.
Dioxide schreef:Ons huisje komt binnenkort ook op de markt. Mijn vriend en ik hebben besloten om uit elkaar te gaan, en hij wil uiteindelijk terug naar zijn geboortedorp Nijkerk. Dus, eerst alles opknappen en dan eens te koop gaan zetten.
Voor de nieuwsgierigen; het gaat om een jaren '30 bovenwoning van 50 vierkante meter, in 2005 volledig opgeknapt. Klein maar heel knus huisje; ideaal voor starters of alleenstaanden.