Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

?
Ik heb nu ook de samsung star! Jeej hij is heel leuk, wel even wennen met dat touchscreen smsen enzo.. pff
Maar ff een vraagje:
Las dat muziek zoeken dus o.a. via internet gaat? En hoe zit dat met Google Maps?
haha balen!! 
MissPromiss schreef:Nee die vooringeprogrammeerde dingen kun je niets aan wijzigen. Geloof dat vodafone wel je internet er helemaal af wil gooien na even zeuren, dus dan zou je de klantenservice even moeten bellen!
Ik ga 'm inderdaad bij Vodafone halen, dus daar ga ik dan wel meteen vragen of ze heel internet eraf willen halen
Dus dan moet je je eerst registreren bij mijn vodafone zodat alles van jou bekend is (anders kan zo iedereen even bellen) en dan wordt het echt geblokkeerd vanuit je simkaart, niet vanuit je telefoon. Dus dan moet je echt even met de klantenservice bellen. In een vodafonewinkel (of welke andere winkel dan ook die vodafone heeft) kunnen ze daar niets mee omdat prepaid niet in het systeem verwerkt is

Wendy schreef:Geluid is prima
Agenda... tsja, ik wil hem ook als digitale agenda gebruiken zeg maar, maar ik kan geen herhalende afspraken maken. Kwestie van wennen misschien ook.
sjouks schreef:Wendy schreef:Geluid is prima
Agenda... tsja, ik wil hem ook als digitale agenda gebruiken zeg maar, maar ik kan geen herhalende afspraken maken. Kwestie van wennen misschien ook.
Bij mij staat er bij agenda als ik een afspraak maar, onderaan details instellen, en daar kan ik hem als het goed is op herhalen instellen. Lukt dat jou niet?