Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:25

Haha Monique, kan gebeuren ;)

Iets wat ik nog niet op de foto had gezet... Afgelopen weekend heeft mijn entree ook wat meer vorm gekregen... Eindelijk iets om jassen op te hangen. Er mist nog wel wat, zo wil ik wel iets in het hoekje van de meterkast hebben en er hangt nog een soort van kerststuk aan de andere kant. Daar wilde ik oorspronkelijk een spiegel (hout omlijst) ophangen, maar misschien hebben jullie andere/betere ideeen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

(ohja, die mat is niet per ongeluk zo gelegd)

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:38

MoniqueT schreef:
A.J. de Laat in Made? Is dat De Opkamer? Ik ben de komende zes weken nog in Made, ben er geboren en getogen en we zijn er nu in ons appartement voor we weer terug gaan naar Spanje. Maar 1 meter hoog??? De gemiddelde eettafel is volgens mij iets van 75 centimeter hoog toch?

Offtopic: Nou ja, dat is ook toevallig. Ik heb net ff gespiekt in je profiel en je blog ff bekeken. Sta jij even mooi op de foto met mijn buurman. Vanavond nog even tradiotioneel de popverbranding bekijken?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:05

Janine1990 schreef:
Vorig jaar met klussen is het me gigantisch tegengevallen hoeveel mensen wilden helpen.

Heel herkenbaar, van de personen die beloofden te komen helpen is er uiteindelijk maar 1 geweest die daadwerkelijk kwam helpen met klussen en 1 die kwam helpen met de verhuizing zelf (lees: alles op z'n plek zetten en beginnen met dozen leeghalen en kasten inruimen).
Maar ook beloften als dingen ophalen met de aanhanger wanneer het nodig was en vervolgens nooit kunnen/willen/reageren etc.
Uiteindelijk ook veel dingen nieuw gekocht ipv tweedehands via MP/FB/weggeefhoeken etc want als ik zou wachten waren die spullen er wsl in 2020 nog niet. :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:37

@ MarjanB en Noviceh; hoe heet het soort stoel dat jullie hebben? Ben ook stiekem een beetje op zoek naar een losse stoel. Maar gewone fauteuils zijn zoo... gewoon :+

lor1_1984 schreef:
Janine1990 schreef:
Vorig jaar met klussen is het me gigantisch tegengevallen hoeveel mensen wilden helpen.

Heel herkenbaar, van de personen die beloofden te komen helpen is er uiteindelijk maar 1 geweest die daadwerkelijk kwam helpen met klussen en 1 die kwam helpen met de verhuizing zelf (lees: alles op z'n plek zetten en beginnen met dozen leeghalen en kasten inruimen).
Maar ook beloften als dingen ophalen met de aanhanger wanneer het nodig was en vervolgens nooit kunnen/willen/reageren etc.
Uiteindelijk ook veel dingen nieuw gekocht ipv tweedehands via MP/FB/weggeefhoeken etc want als ik zou wachten waren die spullen er wsl in 2020 nog niet. :+

Oh drama he :(:)
Nu hoef ik me niet echt druk te maken over vervoer, heb zelf een trekhaak en E achter B, aanhanger kan ik ook zo ophalen. Moet ik grof geschut hebben, dan kan ik de auto en trailer van de eigenaar van mijn paard wel lenen. Maar de klussen zelf... Jeetje, m'n vader en ik hadden er op den duur bijna oorlog over. Wat een werk zeg... Toen ik mijn neef een berichtje stuurde, kreeg ik meteen een telefoontje om wat af te spreken, met de vraag wat hij mee moest nemen. Nam hij zijn zwager nog mee ook en ook mijn tante kwam helpen. Hartverwarmend was dat!

Ik moet zeggen dat ik nog steeds geen housewarming heb gehouden, gewoon omdat ik er weinig zin in had om te 'proosten' op vriendschap. Still don't feel like it :')

MarjanB

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:38

We hebben de label hidde, ze zijn helaas wel onmogelijk duur. :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:41

MarjanB schreef:
We hebben de label hidde, ze zijn helaas wel onmogelijk duur. :(

Thanks, maar ik bedoel meer het soort.
Want als ik kijk naar standaard fauteuils, krijg ik niet wat ik wil :') En kijk ik naar lounge fauteuils kom ik er ook niet :') Maar hoe moet je het dan wel noemen vraag ik me af... :')

Veel verder dan dit kom ik nog niet :+
https://www.home24.nl/product/fauteuil- ... ok-cubanit

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:27

Geen idee Janine? Google op ‘fauteuil leder industrieel’? Of ‘lounge fauteuil’?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:15

Denk iets met design fauteuil?

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:18

Als je zoekt op lounge kuipstoel krijg je wel wat resultaten Janine.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 00:04

karijn schreef:
Offtopic: Nou ja, dat is ook toevallig. Ik heb net ff gespiekt in je profiel en je blog ff bekeken. Sta jij even mooi op de foto met mijn buurman. Vanavond nog even tradiotioneel de popverbranding bekijken?

Echt?? Wie is jouw buurman??

En nee, niet bij Oos Jaad geweest, uit eten met mijn oude buurman

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:11

Monique T: ik ben wel wezen kijken met mijn jongste, duurde dit keer niet zo heel erg lang want het was best koud buiten.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:14

Ah, mijn klasgenoot van jaren lagere school en VWO!

Back on topic :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:44

Janine1990 schreef:
Oh drama he :(:)
Nu hoef ik me niet echt druk te maken over vervoer, heb zelf een trekhaak en E achter B, aanhanger kan ik ook zo ophalen. Moet ik grof geschut hebben, dan kan ik de auto en trailer van de eigenaar van mijn paard wel lenen. Maar de klussen zelf... Jeetje, m'n vader en ik hadden er op den duur bijna oorlog over. Wat een werk zeg... Toen ik mijn neef een berichtje stuurde, kreeg ik meteen een telefoontje om wat af te spreken, met de vraag wat hij mee moest nemen. Nam hij zijn zwager nog mee ook en ook mijn tante kwam helpen. Hartverwarmend was dat!

Ik moet zeggen dat ik nog steeds geen housewarming heb gehouden, gewoon omdat ik er weinig zin in had om te 'proosten' op vriendschap. Still don't feel like it :')

Haha ik had toen ik de sleutel kreeg mijn telefoon rood gloeiend staan met de vraag wanneer geef je een feestje? Uh wat denk je zelf..
Ik ga op reis dus ga er voorlopig niet in hoor.

En nu vragen mensen nog regelmatig of ik een housewarming geef, nee dat doe ik niet. :')

Als jullie enkel op een feestje uit zijn ipv te helpen no thanks.

Mooie hal heb je trouwens! En ideaal zo'n grote mat zeg daar ben ik wel jaloers op!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:54

Janine, ik denk dat je dit soort stoelen bedoelt?

https://www.chairsathome.nl/collectie/fauteuils.html

Wij hebben onlangs een deel van onze meubelen gekocht bij Chairs At Home, ik vind dat ze een hele mooie collectie hebben. Helaas geen webshop, maar misschien kom je via hen bij de juiste zoektermen?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:07

Afbeelding
Ik had een foutje gemaakt. Op internet stond dat rolgordijn wel kon schoonmaken ik gedaan en je raadt het al helemaal verpest. Nu heb ik maar wasbare vouwgordijnen op maat besteld aangezien het een raam van 257cm is.
Deze heb ik genomen en meteen voor een kamertje ook verduisterende! Hoop geld lichter hoop zo dat mooi staat :o

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:08

Waar heb je hem mee schoongemaakt? Water en azijn zou moeten gaan zeggen ze...

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:09

Alleen met water :') topcoat alles is eraf heb nu doorschijnend rolgordijn met allemasl vlekken haha

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:31

Och jeetje zonde zeg en dat enkel door water :')

Die je nu hebt besteld zien er wel heel mooi uit! :j

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:34

Het is wel zonde ja maar hangt er al meer dan 8 jaar wel aangemeten dus was heel duur :') maar wel goede rede om wat nieuws te kopen hihi. Meteen voor in toekomstige baby kamer ook besteld en op maat laten maken. Hoop dat mooi staat allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:02

Ow das wel balen zeg!

Heb je goed verduisterende vd babykamer? Dat kan vooral als ze ouder worden helpen zomers met slapen gaan :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:07

MoniqueT schreef:
Janine, ik denk dat je dit soort stoelen bedoelt?

https://www.chairsathome.nl/collectie/fauteuils.html

Wij hebben onlangs een deel van onze meubelen gekocht bij Chairs At Home, ik vind dat ze een hele mooie collectie hebben. Helaas geen webshop, maar misschien kom je via hen bij de juiste zoektermen?

Thanks Monique, daar heb ik zeker iets aan!!! Staan wat dingen bij de beschrijvingen waar ik nog niet op had gezocht!!! *\o/*

LinsxDot schreef:
[ [url=m/ciJoT5.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had een foutje gemaakt. Op internet stond dat rolgordijn wel kon schoonmaken ik gedaan en je raadt het al helemaal verpest. Nu heb ik maar wasbare vouwgordijnen op maat besteld aangezien het een raam van 257cm is.
Deze heb ik genomen en meteen voor een kamertje ook verduisterende! Hoop geld lichter hoop zo dat mooi staat :o

Oehh... zuur... Ik had vroeger ook verduisterende rolgordijnen. Geloof dat die zomaar een jaar of 10/15 zijn meegegaan. Coating werd wel lelijk. Schoonmaken deden we alleen aan de stofkant, omdat er scheuren in de coating kwamen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:15

suze_ schreef:
Ow das wel balen zeg!

Heb je goed verduisterende vd babykamer? Dat kan vooral als ze ouder worden helpen zomers met slapen gaan :D

Ja daar heb ik naar gekeken ook ivm middag slaapjes enz! Dat het wel goed donker is. Het is nog niet zo ver hoor :') maar wel de bedoeling dat dat een babykamer word. Maar wanneer dat is aan moeder natuur :') aangezien er wat nieuws moest dacht ik meteen dan maar goed aangezien niet om euro gaat.

Nou het s een witte uh was een wit rolgordijn en is helemaal geel geworden van de zon enz. In donker lijkt die nu weer zo mooi wit en dan staat de zon erop en denk je oops omggg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:46

Vandaag langs Ikea geweest.
Nieuwe latjes gekregen voor het bed van zl die hij doormidden had gesprongen :+

En zijn meubeltjes voor zijn nieuwe kamer uitgezocht en ze hadden zon gave buffetkast staan met schuifdeuren en spotjes er in :oo ik willum :D

Afbeelding

En deze voor in de hal. Echt helema spekkie naar mn bekkie haha. De hele Ikea eigenlijk op t moment. Veel moois in groen grijs en hout. Pfff. Ik kan daar echt al mn geld wegbrengen :')

Afbeelding

Vond deze stoel ook zo mooi maar niet passend bij de grijze bank denk ik...

Afbeelding

Heb nu ook een idee voor de lamp in de hal. Die komt tussen de 2 verdiepingen in te hangen zeg maar in het trapgat. Ga even zoeken naar plaatje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:50

Monique dat zijn mooie stoelen allemaal zeg!

Wij gaan ze bij goesten & goesten waarschijnlijk vandaan halen. Moeten eerst nog even langs.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:50

Die kast die je in de hal wilt Suze! Erg mooi!!! <3