Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

op naar hopelijk de volgende !
Hopelijk dan toch nog iets van de kijkers van zaterdag, of nieuwe natuurlijk! Hebben wij ook wel meegemaakt, snap dat ook niet. De enige keer dat we te laat zouden komen heb ik ook gebeld dat we later zouden zijn. Laat staan als je niet komt...
Lang leve de tegel die we al hebben van de vloer, de vloer blijkt net iets bruiner dan we dachten dus was een stof met iets bruin erin mooier dan het grijs wat we eerst op het oog hadden. Dus met tegel door de zaak aan het slepen geweest
Ze bellen ons nog wel of ze nog iets met de prijs kunnen doen, ben benieuwd. Nee hebben we!
Hebben jullie ook al een hypotheekgesprek gehad (misschien overheen gelezen
) wat jullie kunnen lenen?
T/m 16 september, dus das iig iets. Maandag heeft de adviseur weer contact met de makelaar, dan heeft hij hopelijk de offerte van de bank gekregen en weet hoe lang het nog gaan duren.

Deze gaat dus nu een rapport opstellen en deze ondertekenen.
haast onmogelijk natuurlijk. Nu hebben we wel een huisje gevonden wat wat lijkt, alleen ligt het dan een beetje aan de financiering ervan. Suikertante is ook aanwezig, wellicht dat we iets kunnen lenen daarvan naast een hypotheek..
(bank/hypotheker)
Paar pagina's terug toevallig dezelfde vraag gesteld dus als je even terugleest, kom je vast je antwoord al tegen
Leuk dat jullie op zoek gaan naar een huisje voor paard & auto's! In welke regio zoeken jullie?
Komt er op neer dat de offerte vandaag of morgen binnen moet komen, hij mailt zodra het binnen is en dan maken we een afspraak om het te tekenen. Adviseur wil de ontbindende voorwaarden door laten lopen tot de stukken definitief bij de notaris liggen maar makelaar heeft z'n twijfels over hoe lang er nog verlengd kan worden want das dan weer lastig bij de verkopers. Dus maandag gaan die weer met zijn tweetjes bakkeleien over hoe nu verder
Werkgever moet nog een aanvullende verklaring afgeven omdat ik af en toe ook losse dagen werk en daardoor mijn salarisstrook niet klopt met mijn werkgeversverklaring, maar adviseur kreeg de werkgever niet te pakken en die belt ook niet terug
Dus ga straks ook maar eens bellen... En makelaar zou in principe aan de notaris door moeten geven dat er uitstel is aangevraagd, waardoor de bankgarantie automatisch ook op een andere datum komt i.p.v. zondag, maar omdat ze er tot nu toe zo'n zooitje van hebben gemaakt vraag ik me af of dat wel is gebeurd dus ga daar straks ook even achteraan bellen, voordat we daar straks weer problemen mee krijgen...
Maar voor ons wel fijn, wie weet hoeft er dan niet eens uitstel aangevraagd te worden maar kan het voor de 16e geregeld zijn. Geen idee.
Jeetje, zal echt blij zijn als we straks de sleutel hebben en van al dat geklungel af zijn!