Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Als je al iets wilt verduren kun je naar de expat clausule kijken. Dan verhuur je voor een korte periode en deze huurder krijgt geen rechten.
fohadie schreef:Wat balen dat er nog niemand gereageerd heeft, OneLiner. Maar je huis staat er nog niet zo lang op, wie weet stromen de reacties zo binnen. Heb je misschien een linkje naar de advertentie?
Wat ook zou kunnen zijn, is dat de fotos bij de advertentie er voor zorgen dat het mensen afschrikt, of dat het er onaantrekkelijk uitziet. Zo zag mijn huis die ik net gekocht had er een stuk slechter uit dan in het echt. En ikhad meerdere huizen van deze makelaar gezien op Funda, en allemaal slechte fotos. Blijkbaar kan de fotograaf geen goede fotos maken.![]()
Of de vraagprijs is te hoog of juist te laag. En soms duurt het gewoon even voordat iemand jouw huis ontdekt.
MizzMontana schreef:Hier is het zo onvoorspelbaar hoe snel het gaat.
Wij zouden morgen gaan kijken bij een woning die afgelopen vrijdag op Funda kwam. Maar die is al verkocht. Was hogere prijsklasse en moest nog heel veel aan gebeuren, wel een gewilde buurt.
Een andere woning waarvan wij juist gedacht hadden dat het zo weg zou zijn staat er nu al een aantal maanden op.
Alja schreef:MizzMontana schreef:Hier is het zo onvoorspelbaar hoe snel het gaat.
Wij zouden morgen gaan kijken bij een woning die afgelopen vrijdag op Funda kwam. Maar die is al verkocht. Was hogere prijsklasse en moest nog heel veel aan gebeuren, wel een gewilde buurt.
Een andere woning waarvan wij juist gedacht hadden dat het zo weg zou zijn staat er nu al een aantal maanden op.
Toevallig uit mussel
Berdien schreef:Wij waren vandaag even in het nieuwe huis ivm opmeten ramen voor offerte voor het vervangen van het glas () Zo fijn om er weer even te zijn.
Dit uitzicht zien we straks elke dag
[ Afbeelding ]
OneLiner schreef:fohadie schreef:Wat balen dat er nog niemand gereageerd heeft, OneLiner. Maar je huis staat er nog niet zo lang op, wie weet stromen de reacties zo binnen. Heb je misschien een linkje naar de advertentie?
Wat ook zou kunnen zijn, is dat de fotos bij de advertentie er voor zorgen dat het mensen afschrikt, of dat het er onaantrekkelijk uitziet. Zo zag mijn huis die ik net gekocht had er een stuk slechter uit dan in het echt. En ikhad meerdere huizen van deze makelaar gezien op Funda, en allemaal slechte fotos. Blijkbaar kan de fotograaf geen goede fotos maken.![]()
Of de vraagprijs is te hoog of juist te laag. En soms duurt het gewoon even voordat iemand jouw huis ontdekt.
Hij komt er inderdaad niet heel lekker uit op de foto's, de vloer en badkamer lijken veel donkerder dan in het echt. In het echt ziet de woning er mooier uit, wat mensen dus wel zullen zien als ze komen maar goed de foto's moeten wel aanspreken natuurlijk.
Het is verder een instapklare woning, alles is vervangen(binnen en buiten) en vrij nieuw.
Goed onderhouden en energielabel A.
Het nadeel is wel dat we een specifieke doelgroep zoeken, we hebben namelijk een grote woning met 6 slaapkamers grenzend aan een speeltuin.
Dus we zoeken echt gezinnen met jonge kinderen, voor starters is hij te duur en voor ouderen is hij te groot en teveel spelende kinderen in de buurt
loulou schreef:Dan zou ik de makelaar vragen de foto’s op te lichten door de fotograaf. Met wat bewerken kan je de echt heel veel doen met foto’s. Je hebt er voor betaald, dus mag je ook verwachten dat het resultaat naar wens is.